حالت تاریک
رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه:

مکتب شهیدسلیمانی لرزه بر اندام استکبار انداخته است

مکتب شهیدسلیمانی لرزه بر اندام استکبار انداخته است

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: امروز مرام، روش و مکتب شهید سلیمانی لرزه بر اندام استکبار، استبداد و استثمار انداخته است.

محمدنبی احمدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی «مرصاد» اظهار داشت: حیات ما در فرهنگ ایثار و شهادت، در مبارزه با کفر و الحاد و در مبارزه با استکبار است.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه، آمریکا و اسرائیل نماد شیطان است، افزود: امروز راه، مرام، مسلک و مکتب شهید سلیمانی بر ما مسلم شده است.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ افرادی که صاحب مکتب شده‌اند بسیار اندک هستند، گفت: انسان‌های فوق‌العاده بزرگ و انگشت‌شماری می‌توانند صاحب مکتب شوند و امروز راه روش و مکتب شهید سلیمانی لرزه بر اندام استکبار، استبداد و استثمار انداخته فلذا تحمل زائران و رهروان راه شهید سلیمانی نیز بر آنان دشوار است.

احمدی تصریح کرد: شهید سلیمانی مسیر و محور بسیار شگفت‌انگیزی تحت عنوان محور مقاومت در منطقه و بلکه در جهان شکل داد و تمام آزادی‌خواهان را تحت لوای خود قرار داد.

وی افزود: دشمنان تحمل این قضیه را ندارند لذا تلاش‌های کور و عملیات بدون ارزش نظامی را ترتیب می‌دهند آنها در یمن از انصارالله در سوریه از محور مقاومت در افغانستان از مجاهدین در عراق از بسیج مردمی و در لبنان از حزب الله شکست خوردند و این کشورها روز به روز قوی‌تر می‌شوند.

احمدی گفت: در غزه نیز به لطف و فضل خدا دشمن مستکبر از مدافعان و رزمندگان فلسطین شکست خواهد خورد آنها از محور به وجود آمده دلهره دارند و می‌خواهند مسیر رو به جلوی آن را سد کنند کسانی که به بن‌بست و انسداد رسیده‌اند از روی عجز و ناچاری اقدام به ترورهای کور و حذف فیزیکی می‌کنند.

رئیس دانشگاه رازی تصریح کرد: دشمنان امثال شهید سلیمانی را به خیال خود به شهادت می‌رسانند در حالی که تفکر مکتب شهید سلیمانی پس از شهادت او قدرتمندانه به راه خود ادامه می‌دهد.

وی اذعان داشت: اگر دشمن در میدان نبرد کورسویی از امید داشته باشد چنین اقدامات بی‌خردانه‌ای همچون حادثه تروریستی کرمان را انجام نمی‌دهد پس نتیجه می‌گیریم دشمن در میدان نبرد با شکست مواجه شده است

احمدی افزود: آنها با انجام چنین عملیات‌های تروریستی می‌خواهند ملت ما را بترسانند اما با این اقدامات ملت ما آگاه‌تر می‌شوند زیرا حیات ما در شهادت است از این رو فرمایش حضرت امام(ره) را که فرمود بکشید ما را، از شهادت باکی نداریم و بیدارتر می‌شویم.

وی با بیان اینکه امروزه به خوبی مسیر و راه روشن‌تر از همیشه برای ما ترسیم می‌شود، ادامه داد: علاوه بر شناختی که قبلاً از شهید سلیمانی کسب کرده‌ایم هم اکنون عمق و برد کاری را که شهید سلیمانی انجام داده است درک می‌کنیم شهید سلیمانی خط قرمز نظام ما و عین امنیت ما است

احمدی تصریح کرد: هیچ کسی در هیچ سطح و جایگاهی حق ندارد به راه و روش و مکتب شهید سلیمانی خُرده بگیرد به هر شکلی که باشد حتی در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی دشمنان شهید سلیمانی از مرام شهید سلیمانی آسیب دیده‌اند و جنایات وحشیانه آنها در کرمان نیز بی‌پاسخ نخواهد ماند و جواب دندان شکنی را دریافت خواهند کرد.

 

انتهای خبر/

مکتب شهیدسلیمانی لرزه بر اندام استکبار انداخته است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از