حالت تاریک
مسئول بسیج جامعه زنان سنقروکلیایی مطرح کرد:

شکست امپراتوری دروغ با اعتقاد مردم به انقلاب

شکست امپراتوری دروغ با اعتقاد مردم به انقلاب

مسئول بسیج جامعه زنان سنقروکلیایی گفت: ما اگر در پازل سنت‌های الهی قرار بگیریم و از آن درس بگیریم خدا همیشه با ما خواهد بود، عدم همراهی مردم و اعتقاد مردم به انقلاب سبب شکست امپراتوری دروغ شد.

رقیه سالاری در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: در اغتشاشات سال گذشته به صورت واضح مشخص شد دست دشمنان انقلاب اسلامی روی ماشه است.

وی گفت: دشمن در جنگ شناختی و روانی آماده اقدام علیه ماست و دشمنی خود را در این حوزه نشان می‌دهد.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان سنقروکلیایی ضمن اشاره به وقایع و فتنه‌های چند صد برابری غربی‌ها در کشورهای خود، افزود: اگر در کشو ما اتفاق یا وقایعی باشد آن‌ها با دروغ‌ها و قدرت رسانه در کشور ما چندین برابر آن را برجسته‌سازی می‌کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه این امپراتوری به شدت دروغ‌پرداز است، عنوان کرد: این امپراتوری روی پیش‌ساخته‌های ذهنی قبلی متمرکز شده و تلاش کرده بود که رسانه‌های خودی را از اعتبار بیندازد و رسانه‌های غیرخودی را به‌عنوان دشمنان ایران اسلامی جا بیندازد.

سالاری ضمن اشاره به اینکه بخش اعظمی از ملت ایران با وجود تلاش دشمنان فتنه را همراهی نکردند، بیان کرد: یک بخش از جوانان و نوجوانان ما به واسطه ذهن پاک و بی‌آلایش و نداشتن تجربه از نوع دشمنی‌ها و نداشتن آگاهی از سابقه عظیم دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی در برابر مردم، در یک مقطعی تحت تأثیر جنگ شناختی دشمن قرار گرفتند اما با گذشت زمان توانستند خود را پیدا کنند و در پازل دشمنان بازی نکنند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان سنقروکلیایی، با اشاره به اینکه امام خامنه‌ای پرچم‌داری دلسوز وحکیمی صبور است که مجموعه‌های نظام را سکان‌داری می‌کنند، تصریح کرد: این رهبر بصیر، فرزانه و آگاه به زمان مردم را به بصیرت فرا خواند تا ما از این مرحله هم عبور کنیم.

وی با بیان اینکه در اغتشاشات سال‌های اخیر مردم صداقت نظام را تجربه کردند، ضمن اشاره به تلاش‌های دشمن در سال جاری و شکستی که خورد، گفت: دشمن به هیچ وجه نتوانست از وضعیت موجود بهره‌برداری کند، حتی در وقایعی چون قتل آقای مهرجویی یا مرگ ناگهانی آن دختر در مترو تهران.

وی امپراتوری دروغ را بزرگترین حربه و قدرت دشمن برشمرد و عنوان کرد: سنت الهی بر نابودی باطل است هر چند که گاهی اوقات خودی نشان بدهند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان سنقروکلیایی در پایان تأکید کرد: ما اگر در پازل سنت‌های الهی قرار بگیریم و از آن درس بگیریم خدا همیشه با ما خواهد بود، عدم همراهی مردم و اعتقاد مردم به انقلاب سبب شکست امپراتوری دروغ شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از