حالت تاریک
استاندار کرمانشاه:

جهادگران باید بر عرصه انتخابات متمرکز شوند

جهادگران باید بر عرصه انتخابات متمرکز شوند

استاندار کرمانشاه گفت: جهادگران باید با تمام وجود بر عرصه انتخابات متمرکز شوند زیرا دشمن بنای خود را بر این موضوع نهاده که مردم رأی ندهند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، محمدطیب صحرایی در مراسم تجلیل از گروه‌های جهادی استان که پیش از ظهر امروز دوشنبه در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: اگر ما موفق به انجام یک کار جهادی می‌شویم بیشترین بهره آن به خودمان می‌رسد.

 

استاندار کرمانشاه افزود: کسانی که امکانات مادی معنوی و امکان حضور در صحنه‌های جهادی را دارند اگر به نیازمندان کمک نکنند در پیشگاه خدا مؤاخذه خواهند شد.

 

وی گفت: اگر خداوند در هر زمینه‌ای به فردی توفیق کار جهادی دهد باید بدون هرگونه منت و چشم‌داشتی انجام دهد.

 

صحرایی تأکید کرد: در هر زمینه‌ای که می‌توانیم کمک کار مستضعفان و مناطق محروم باشیم و کار جهادی کنیم. برترین اعمال آن است که سخت‌تر مهجورتر سنگین‌تر و جدی‌تر باشد. 

 

وی ادامه داد: بعضی مواقع چون کار جهادی شیرینی‌های خود را دارد ممکن است تبدیل به یک برنامه جذاب شود کارها و اردوهای جهادی نوعی تمرین خودسازی هستند. 

 

صحرایی تصریح کرد: از طرف دیگر یکی دیگر از علل جذابیت کار جهادی این است که نتیجه آنها برای فرد جهادگر ملموس است گاهی برای انجام کار جهادی باید به مناطق محروم و دور افتاده سفر کرد.

 

وی با بیان اینکه شرایط فعلی جامعه ایجاب می‌کند که کار جهادی مخصوص به این شرایط را بشناسیم، افزود: کار جهادی آن چیزی نیست که کسی دلش بخواهد و یا انجام آن خوشایند او باشد و از آن لذت ببرد کار جهادی کاری است که به عنوان تکلیف باید آن را انجام دهیم.

 

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: جهاد و تکلیف با یکدیگر همراه هستند اگر جهاد تبدیل به یک برنامه سرگرمی و تنوع شود مانند بسیاری از برنامه‌های تفریحی دیگر خواهد شد.

 

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند که خودشناسی و دشمن‌شناسی تکلیف است ایشان می‌فرمایند که تکلیف ما این است که در عرصه انتخابات نیت جهادی داشته باشیم و به صورت جهادی عمل کنیم.

 

صحرایی اذعان داشت: هر کس باید به هر اندازه‌ای که می‌تواند و تا هر شعاعی که می‌تواند تاثیرگذار باشد باید در عرصه انتخابات کار جهادی کند.

 

وی عنوان کرد: اگر یک برادر یا خواهر جهادگر خود به تنهایی در روز انتخابات به حوزه انتخاباتی رفته و رأی دهد بدون اینکه اهمیت حضور در انتخابات را برای اطرافیان خود تبیین کرده باشد به تکلیف جهادی خود عمل نکرده است. 

 

صحرایی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات جهاد در برابر دشمن است، گفت: کدام انسان هوشمند و آگاهی است که در جمهوری اسلامی زندگی کند و تردیدی در این داشته باشد که دشمن مخالف رأی دادن مردم است. 

 

وی با بیان اینکه میلیاردها دلار هزینه می‌شود تا مردم ایران در پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند، گفت: در روزهای باقی‌مانده تا انتخابات جبهه استکبار تمام قد ایستاده تا من و شما رأی ندهیم. 

 

صحرایی با تأکید بر اینکه باید ولی زمان خود را یاری کنیم، خاطرنشان کرد: پس روزهای باقیمانده تا انتخابات به‌مثابه اردوی جهادی و عرصه جهاد برای جهادگران و آحاد ملت ایران است. 

 

وی تصریح کرد: جهادگران باید با تمام وجود بر عرصه انتخابات متمرکز شوند زیرا دشمن بنای خود را بر این موضوع نهاده که مردم رأی ندهند. 

 

صحرایی ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید می‌کنند که انتخابات عرصه زورآزمایی حق و باطل است بنابراین بر همه ما تکلیف است که کسانی را که تحت تاثیر تبلیغات سوء رسانه‌های معاند قرار گرفته‌اند را آگاه و ترغیب به شرکت در انتخابات کنیم و باید آرمان‌ها، ارزش‌ها و اهداف انقلاب را به اطرافیان خود متذکر شویم و نیت سو دشمنان را برای آنها تبیین کنیم.

 

وی ادامه داد: اگر بدانیم که حرف و سخن ما بر روی کسی تاثیر دارد باید حتماً او را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنیم انتخاب یک نماینده خوب ایجاد کننده یک جریان جهادی است که اگر نماینده‌های خوبی را به مجلس بفرستیم یک مجلس جهادی تشکیل می‌شود و قوانین خوب جهادی و محرومیت‌زدایی از دل آن مجلس بیرون خواهد آمد.

 

انتهای خبر /

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از