حالت تاریک
نماینده ولی‌ فقیه در سپاه کنگاور مطرح کرد:

کنگره ملی شهدا تسهیل‌گر راه شناخت شهدا

کنگره ملی شهدا تسهیل‌گر راه شناخت شهدا

نماینده ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه کنگاور با بیان اینکه کنگره ملی شهدا تسهیل‌گر راه شناخت شهدا است، گفت: نقش بی‌بدیل شهدا در دفاع از اسلام زبان‌زد خاص و عام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید یاسر رمضانی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»؛ برگزاری کنگره ملی شهدا را ایده‌ای بسیار موثر ارزیابی کرد و اظهار داشت: در این شرایط که دشمن سعی دارد با ایجاد ناامیدی و یأس، فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را در جامعه اسلامی کم‌رنگ کند، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سیره نورانی شهدا می‌تواند بهترین راهکار مقابله باشد. 

نماینده ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه کنگاور افزود: نقش بی‌بدیل شهدا در دفاع از اسلام زبان‌زد خاص و عام است و خانواده معظم شهدا نیز نقشی بی‌بدیل در خلق این حماسه عظیم داشته‌اند. 

وی تصریح کرد: هویت ایران اسلامی به خون مطهر شهدا گره خورده است و در واقع وظیفه تک‌تک ما صیانت و حراست از این هویت ناب و بی‌بدیل است. 

رمضانی در پایان خون مطهر شهدا را امتداد خون شهدای کربلا دانست و گفت: از شاخصه‌های مهم شهدا، فهم عمیق و دقیق از دین و قرآن، ولایت‌پذیری، حق‌محوری، غیرت دینی و پایداری در دفاع از دین است. 


وی عنوان کرد: ولایت‌مداری، کار جهادی و اخلاص از مهم‌ترین ویژگی‌های شهدای عزیز انقلاب ما است و کنگره ملی شهدا راه شناخت شهدا را برای نسل جوان هموار می‌کند. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از