حالت تاریک
سحر سبحانی‌فرد یکی از برگزیدگان جشنواره اسوه؛

روایتی از موفقیت بانوی روانسری در بسیج محلات

روایتی از موفقیت بانوی روانسری در بسیج محلات

سحر سبحانی‌فرد بانوی بسیجی اهل شهرستان روانسر در بخش شاهو طی سال‌های متوالی از برگزیدگان جشنواره اسوه بوده است.

سحر سبحانی‌فرد در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: شغل اصلی من خانه‌داری است و در زمینه‌های فرهنگی و اقتصاد مقاومتی فعالیت دارم.

 

فرمانده پایگاه حضرت سمیه (س) بخش شاهو از توابع شهرستان روانسر افزود: سال گذشته در نمایشگاه پایگاه اسوه سپاه ناحیه شهرستان روانسر در غرفه‌ای که من داشتم در زمینه اقتصاد مقاومتی و محصولات بومی محلی با رای هیئت داوری مقام اول را کسب کرد.

 

وی گفت: در شهرستان روانسر از بین ۸ غرفه خواهران و همچنین در مرحله استانی نیز در بین بیش از ۲۰ غرفه نفر توانستم مقام اول را بدست آورم.

 

سبحانی‌فرد ادامه داد: همچنین در رقابت کشوری که طی دوازده روز در سازمان بسیج مستضعفین تهران برگزار شد حائز رتبه دوم شدم که جوائز آن ۵ میلیون تومان تشویق پایگاه و ۵۰ میلیون تومان وام تشویقی برای صندوق قرض الحسنه‌ پایگاه در بخش شاهو واریز شد.

 

وی خاطرنشان کرد: مبلغ جایزه را بهصورت وام بدون بهره در بین اعضای صندوق تقسیم کردم  و همچنین تعداد 42 از اعضای پایگاه به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

 

سبحانی‌فرد در ادامه درباره فعالیت‌ها و اقدامات خود گفت: هدف از فعالیتم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اجرایی شدن مبحث اقتصاد مقاومتی و همچنین در راستای گام دوم انقلاب بوده است.

 

فرمانده پایگاه حضرت سمیه (س) با اشاره به نمایشگاه اسوه ناحیه‌ای افزود: در سال ۱۴۰۲ با توجه به کسب و کاری که در زمینه فرهنگی، صنایع دستی و محصولات اقتصاد مقاومتی از جمله گیوه بافی، سبدهای چوبی، لبنیات، پرورش مرغ بومی، کاشت زعفران و رستوران سنتی شاهو  که در این زمینه‌ها تعدادی هم مشغول کار شده‌اند حائز مقام برتر شدم.

 

وی درباره حمایت مسئولان گفت: از ریاست اداره کار شهرستان روانسر تقاضا دارم به روند راه‌اندازی تعاونی خیاطان شهرستان روانسر کمک کرده و آنرا تسریع بخشند.

 

سبحانی‌فرد در پایان با اشاره به دریافت تسهیلات وام 100 میلیون تومانی از طرف بسیج سازندگی  از همکاری و همراهی سپاه ناحیه شهرستان روانسر تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از