حالت تاریک
بخشدار نوسود:

تغییر جایگاه ارزش‌ها جامعه فرهنگی را تهدید می‌کند

تغییر جایگاه ارزش‌ها جامعه فرهنگی را تهدید می‌کند

بخشدار نوسود گفت: گفت: بزرگترین مولفه‌ایی که جامعه فرهنگی منطقه و به ویژه شهرهای نودشه و نوسود را به شدت تهدید می‌کند تغییر جایگاه ارزش‌ها و هنجارها به ضد ارزش‌ها و ضد هنجارها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی نودشه و نوسود با حضور بخشدار نوسود و امام جمعه نودشه تشکیل شد.

 

 در این جلسه حاجی ماموستا مبارکشاهی با ارائه گزارش عملکرد یک‌ماهه کتابخانه عمومی ۲۲ بهمن نودشه در سخنانی اظهار داشت: همه مصوبات پیش‌بینی شده در جلسه قبلی طی یک‌ماهه گذشته محقق شده‌اند.

 

امام جمعه نودشه افزود: در روزگار پیشرفت‌های چشم‌گیر بشر در عرصه‌های دانش و نوآوری و فرهنگ کتاب نه تنها اهمیت خود را از دست نداده بلکه گسترده‌تر و تازه‌تر شده و جلوه‌هایی پایدارتر پیدا کرده است.

 

هدایت محمودی بخشدار نوسود و رئیس انجمن کتابخانه عمومی ۲۲ بهمن نودشه نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های ماموستا مبارکشاهی و مسئولان کتابخانه عمومی نودشه و نوسود گفت: بزرگترین مولفه‌ایی که جامعه فرهنگی منطقه و به ویژه شهرهای نودشه و نوسود را به شدت تهدید می‌کند تغییر جایگاه ارزش‌ها و هنجارها به ضد ارزش‌ها و ضد هنجارها است.

 

وی در ادامه گفت: فرهنگ در منطقه نوسود به دلیل کار اقتصادی غیر متعارف تضعیف شده و باید کوشش کنیم که امر مهم توسعه فرهنگی در بخش نوسود و به ویژه شهر نودشه جایگاه خود را بازآفرینی کند.

 

در این جلسه هر یک از اعضای انجمن و مدعوین هر یک نکاتی را جهت ارتقای امر کتاب و کتاب‌خوانی و نهادینه کردن این امر سترگ فرهنگی ارائه دادند. 

تغییر جایگاه ارزش‌ها جامعه فرهنگی را تهدید می‌کند

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از