حالت تاریک
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

قالیباف مدیر توانمند اجرایی است

قالیباف مدیر توانمند اجرایی است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با مهم دانستن عرصه مدیریت کشور گفت: قالیباف مدیر توانمند اجرایی است که می‌تواند در راستای حل مشکلات گام بردارد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمد رشیدی عصر امروز دوشنبه در همایش حامیان کرمانشاهی محمدباقر قالیباف اظهار داشت: امروز کشور نیازمند مدیر توانمند و اجرایی در عرصه مدیریت اجرایی کشور بوده زیرا محمدباقر قالیباف مدیری با سابقه و دارای نظرات کارشناسی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: در میان کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری محمدباقر قاليباف در عرصه مدیریت توانایی‌های خود را به اثبات رسانده و در هر پست و مقامی که قرار داشته خدمات ارزنده‌ای را انجام داده است.

رشیدی تصریح کرد: محمدباقر قالیباف ساعت کار خود را از ساعات ابتدایی صبح آغاز می‌کند و تفاوت دارد با رئیس‌جمهوری که ساعت ۱۰ صبح کار خود را آغاز می‌کرد و کشور را با مشکلاتی مواجه کرد.

وی ادامه داد: قاليباف در مجلس شورای اسلامی توانست اقدامات بسیار مهمی را با کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی انجام دهد و رهبر معظم انقلاب در سخنان خود بارها از ایشان تقدیر کردند و خدمات قاليباف را در عرصه مدیریت کشور مثمر ثمر دانستند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: در مقطع حساس کنونی حضور مردم در صحنه‌ بسیار با اهمیت و مهم است و امکان کشيده‌شدن انتخابات به دور دوم نیز وجود دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات قالیباف در شهرداری تهران بیان کرد: اقدامات قالیباف در اجرای پروژه‌های عمرانی شهری چنان بزرگ و قابل توجه است که شهرداران بعدی نتوانستند اقداماتی به اندازه ایشان داشته باشند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از