حالت تاریک
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار ثلاث‌‌باباجانی:

۱۳آبان فرصتی برای ابراز انزجار از رژیم صهیونیستی

۱۳آبان فرصتی برای ابراز انزجار از رژیم صهیونیستی

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار گفت: ۱۳ آبان فرصتی برای ابراز  انزجار از رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، جلسه ستاد بزرگداشت مراسم ۱۳آبان و روز  ملي مبارزه با استکبار جهاني در شهرستان ثلاث باباجانی به ریاست کرمی؛ معاون سیاسی و امنیتی فرماندار و باحضور ماموستا شیخی؛ امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی، شریفی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و سایر اعضای ستاد امروز دوشنبه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

کرمی در این جلسه با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج دانش‌آموزی و روز ملی مبارزه با استکبار، اظهار داشت: یوم‌الله ۱۳‌آبان امسال فرصتی برای ابراز  انزجار از جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی  و حمایت، همدلی و همبستگی با  مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین است.

 

شریفی نیز در سخنانی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: امروز با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت‌های آمریکا و بعضا کشورهای اروپایی، چهره واقعی حقوق بشر غربی مشخص شد.

 

وی افزود: دیدیم سران این کشورها در قبال کودک‌کشی رژیم صهیونیستی هیچ عکس‌العملی نشان ندادند در حالی که مردم این کشورها در تظاهرات ده‌ها هزار نفری، این رژیم را محکوم و از مردم غزه حمایت کردند که این یک پیروزی برای محور مقاومت و اسلام محسوب می‌شود.

لینک کوتاه خبر

برچسب ها

نظر / پاسخ از