حالت تاریک
لزوم تبیین حماسه‌آفرینی‌های شهدای دفاع مقدس
امام جمعه سرپل‌ذهاب مطرح کرد:

لزوم تبیین حماسه‌آفرینی‌های شهدای دفاع مقدس

امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: حماسه‌های شهدا در دوران پر افتخار دفاع مقدس باید برای نسل‌های بعدی بازگو شود تا فرهنگ ایثار و شهادت که رمز پیروزی ما بر دشمنان است در جامعه نهادینه شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی ساداتی صبح امروز یک‌شنبه در مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: شهدا تربیت‌یافتگان مکتب اباعبدالله‌الحسین (ع) بودند و نشان دادند که اگر در ظهر عاشورا حضور داشتند قطعاً در کنار سیدالشهدا (ع) با یزیدیان می‌جنگیدند و به شهادت می‌رسیدند. 

امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: افزود: حماسه‌های شهدا در دوران پر افتخار دفاع مقدس باید برای نسل‌های بعدی بازگو شود تا فرهنگ ایثار و شهادت که رمز پیروزی ما بر دشمنان است در جامعه نهادینه شود. 

ساداتی تصریح کرد: همه ما مدیون خون پاک و مقدس شهدا هستیم و وظیفه داریم که خانواده‌های معظم شهدا را تکریم کنیم. 

تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل ایمان است

صدرالله بابلی نیز در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد شهدا به تعبیر رهبر انقلاب کمتر از شهادت نیست و ما باید با تکریم خانواده شهدا، بیان خاطرات شهدا و برگزاری یادواره‌های شهدا در این مسیر گام برداریم. 

فرماندار سرپل‌ذهاب افزود: خانواده‌های معظم شهدا اسوه‌های بارز صبر و استقامت هستند لذا تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل ایمان، اخلاص، ایثار، صبر و مقاومت، بصیرت، ولایتمداری و فداکاری است. 

وی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس دوران پرافتخاری است که باعث امنیت، اقتدار، عزت و افتخار کشور شده است و باید این دوران پرافتخار گرامی داشته شود. 

در پایان این مراسم از خانواده شهید مرتضی عزیزی‌راد و شهیده فانوس کریمی تجلیل به عمل آمد. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از