حالت تاریک
به مناسبت هفته راهداری صورت گرفت؛

مانور راهداری زمستانی در سرپل‌ذهاب

مانور راهداری زمستانی در سرپل‌ذهاب

به مناسبت هفته راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مانور آماده‌باش اکیپ و ماشین‌آلات عملیات راهداری زمستانی در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار شد.

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: خسارت جانی حوادث جاده‌ای با آمادگی دستگاه‌های امدادرسان به حداقل می‌رسد.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: در این مانور جاده‌ای دستگاه‌های مربوطه امکانات و توان عملیاتی و امدادی خود را به نمایش گذاشته و به تمرین تاکتیک‌های خود برای وضعیت‌های بحرانی در حوادث جاده‌ای پرداختند.

وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی بخش مهمی از اقدامات پیشگیرانه در حوادث جاده‌ای است، تصریح کرد: هدف از برگزاری این مانور ارتقا و افزایش فرهنگ ترافیک، ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای است.

بابلی افزود: حمل و نقل جاده‌ای و هلال احمر به کمک پلیس راه اقدامات ایمن‌سازی فیزیکی در تمام جاده‌های برون شهری را به منظور کاهش هرچه بیشتر تصادفات جاده‌ای و آسیب کمتر به جان و مال مردم درنظر دارد و در این راه تلاش می‌کند.

در حوزه راهداری در سطح شهرستان سرپل‌ذهاب تا سال ۵۷ هیچ بزرگراهی وجود نداشت، امروزه راه اصلی ۲۲ کیلومتر، راه فرعی ۲۴ کیلومتر و اکنون بزرگراه ۲۲ کیلومتر، راه اصلی ۱۲ کیلومتر، راه فرعی ۱۲۴ کیلومتر و راه روستایی ۲۹۴ کیلومتر، که ۲۰۰ کیلومتر آن آسفالت شده است و مابقی آن نیز در دست اقدام است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از