حالت تاریک
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه :

ماهیت انقلاب به‌فرموده امام راحل اسلامی است

ماهیت انقلاب به‌فرموده امام راحل اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: امام خمینی (ره) ماهیت انقلاب را اسلام برشمردند و فرمودند به انقلاب اسلامی ایران رأی می‌دهم نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری صبح امروز پنج‌شنبه در مراسم دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی به مناسبت ۱۲ بهمن‌ماه؛ سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی ۴۵ سال است که برای حفظ ارزش‌های اسلامی ثابت قدم هستند و امروز نیز ما با شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی ایران سبب سرنگونی رژیم ستم‌شاهی پهلوی شد و همچنین معادلات جهانی و استکبار جهانی را تغییر داد که همه این موضوعات با اراده و ایستادگی مردم محقق شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری بیان کرد: اراده الهی بار دیگر بر قدرت شیطانی استکبار جهانی غلبه کرد و در فلسطین دشمن بار دیگر شکست سخت دیگری را تجربه کرده زیرا انتظار چنین حمله‌ای را از سوی جبهه مقاومت و حماس نداشت.

وی با برشمردن ویژگی‌های انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امام خمینی (ره) ماهیت انقلاب را اسلام برشمردند و فرمودند به انقلاب اسلامی ایران رأی می‌دهم نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه ویژگی دیگر نظام اسلامی را حمایت از مستضعفان اعلام و بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران قدرت‌های شرق و غرب را نفی کرد و همچنان وابسته به هیچ قدرتی نیست که البته استکبارستیزی و ظلم ستیزی از همین شاخص حاصل می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران از آغاز شکل‌گیری با پشتوانه مردمی همراه بود چه اینکه بدون حضور و هوشیاری مردم پیروزی انقلاب ممکن نبود زیرا همین مردم در مقابل ترورهای سازمان منافقین و دشمن بعثی ایستادند در نتیجه امروز این اقتدار حاصل شد.

وی تاکید کرد: امروز در گلزار شهدا جمع شده‌ایم تا تجدید بیعت مجددی با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی داشته باشیم و تا رسیدن به ظهور امام زمان (عج) از پای نخواهیم نشست و سیره و روش امام خمینی (ره) هم تا رسیدن به ظهور ادامه دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه عنوان کرد: امروز جبهه مقاومت با تمام توان در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده و فرزندان مقاومت استکبار را به زانو در آورده و نقشه خاورمیانه بزرگ را نه تنها از بین برده بلکه در حال بیرون کردن آن‌ها از منطقه هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری تصریح کرد: در عرصه فرهنگی و فضای مجازی دارای مشکلاتی هستیم که آن هم ناشی از نقشه‌های دشمن است و دشمن در جنگ رسانه‌ای فرهنگ، اخلاق و تفکر نسل جوان را مورد هدف و هجمه قرار داد و شبکه‌های بسیاری را ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن در مقابل شما جبهه ساخته و شما نیز جبهه بسازید، تاکید کرد: در آینده‌ای نزدیک دشمن در جنگ اقتصادی و رسانه‌ای نیز شکست خواهد خورد زیرا مسئولان نظامی، اقتصادی و سیاسی و فرهنگی در حال کار و تلاش هستند و همین پرتاب ۳ ماهواره همزمان به فضا نیز نشان از قدرت ملی کشور است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از