حالت تاریک
‍ امام جمعه نودشه:

مبارزان فلسطینی خواب رژیم صهیونیستی را برآشفته کردند

مبارزان فلسطینی خواب رژیم صهیونیستی را برآشفته کردند

امام جعفر نودشه گفت: مبارزان فلسطینی خواب رژیم صهیونیستی را از نیل تا فرات برآشفته کرده‌اند.

ملا احمد مبارک‌شاهی در گفتگویی با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، اظهار داشت: قرآن کریم راهبرد و مدار زندگی سیاسی و عبادی هر فرد مسلمان و کلام پروردگار متعال است و قطعاً بر آن خدشه‌ای وارد نیست.

وی  با اشاره به آیه‌هایی از قرآن کریم، گفت: سوره اسراء بیانگر پایان قوم سرکش بنی‌اسرائیل است و در آن وعده نابودی آن قوم طاغی وعده داده شده است.

ملا مبارمبارک‌شاهی گفت: مسلمانان جهان امروز شاهد آغاز نبردی هستند که پایان آن تنها با نابودی رژیم غاصب صهیونیستی رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: غاصبان قدس شریف بیش از سه دهه است، غزه را مانند شعب ابی‌طالب در محاصره قرار دادند تا شاید مجاهدان در بند کشیده در این بزرگترین زندان جهان را به زانو در آورند اما نه‌تنها چنین نشد بلکه امروز ساختار نظامی و امنیتی این رژیم غاصب توسط رزمندگان حماس و جهاد اسلامی به سخره گرفته شده است.

امام جمعه نودشه تصریح کرد: اینجانب ضمن محکوم کردن تجاوزات مکرر رژیم غاصب صهیونیستی به غزه عزیز از جوامع به اصطلاح حقوق بشری که جای شهید را با جلاد عوض می‌کنند، سوال می‌کنم کدام مدعی حقوق بشر به‌غیر از ستمگرانی چون شما آب و برق مردم را قطع می‌کند و از زمین و آسمان آن‌ها را آماج موشک‌باران قرار می‌دهد.

ملا مبارک‌شاهی خاطرنشان کرد: پروردگار متعال این اعمال غیر انسانی و وحشیانه شما را با پیروزی عاجل محور همیشه پیروز مقاومت و رزمندگان فلسطینی جواب خواهد داد.

وی اظهار کرد: امروزه رژیم صهیونیستی سرزمین‌های اشغالی را به بازداشتگاهی بزرگ برای ساکنان اصلی آن تبدیل کرده و از هیچ ظلم و ستمی بر آن‌ها دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه ما روز به روز شاهد شکست رژیم غاصب صهیونیستی هستیم، گفت: از منظر نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی با این عملیات طوفان الاقصی شکست خورده است و در واقع این عملیات در نتیجه واکنش جدی در برابر ظلم و ستم‌های رژیم مذکور طی هشت دهه اخیر است که بر ملت فلسطین تحمیل کرده‌اند.

ماموستا مبارک‌شاهی اذعان کرد:   ملت بزرگ فلسطین در طول هشت دهه گذشته هیچ‌وقت سلطه ظالمانه رژیم صهیونیستی را نپذیرفته و تا به امروز روح مقاومت و مبارزه با تجاوز و تجاوزکاران در کالبد آن‌ها در خروش است.

وی در پایان گفت: اما مردم مسلمان فلسطین و مبارزان آن‌ها خواب بنی‌اسرائیل را برای تصرف نیل تا فرات بر آشفته کرده‌اند و اقدام جدید حماس در حمله به سرزمین‌های اشغالی نوید بخش بازگشت قبله اول مسلمانان به آن‌ها و پاک‌سازی مسجدالاقصی از لوث وجود نژادپرستان است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از