حالت تاریک

محدودیت‌های ترافیکی پنج‌شنبه آخر سال در کرمانشاه

محدودیت‌های ترافیکی پنج‌شنبه آخر سال در کرمانشاه

رئیس‌پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: در روز پنج‌شنبه آخر سال درب‌های آرامستان‌های باغ فردوس و بهشت زهرا بسته خواهد بود و از ورود خودرو به محوطه آرامستان‌ها جلوگیری می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمد حیدری اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی برای حرکت به سمت تقاطع غیرهمسطح شهدا درنظر گرفته شده است که در صورت لزوم اجرا شده و از حرکت خودروها جلوگیری خواهد شد. 

رئیس‌پلیس راهور استان کرمانشاه افزود: خوشبختانه با همراهی شهروندان خوب کرمانشاهی، در پنجشنبه غریبان مشکل خاص ترافیکی نداشتیم اما برابر تجربیات سال‌های گذشته حجم ترافیک در پنج‌شنبه آخرسال مقداری سنگین‌تر است. 

وی تصریح کرد: همشهریان در نظر داشته باشند اگر به علت افزایش حجم ترافیک و درگیر شدن تقاطع غیر همسطح شهدا ناچار به اجرای محدودیت ترافیکی شویم، حرکت به سمت تقاطع شهدا در بزرگراه امام خمینی(ره) از محل سه راهی بلوار شهید غیرتمند (حافظیه) مسدود خواهد شد. 

این مقام انتظامی افزود: با افتتاح بلوار شهید سرابیان و بلوار شهید دائی چی مقدار قابل توجهی از بار ترافیک تقاطع غیرهمسطح شهدا کاهش پیدا کرده است اما به هرحال امکان ایجاد ترافیک سنگین در تقاطع شهدا و سایر مسیرهای منتهی به آرامستانها پیش بینی می‌شود. 

وی ادامه داد: معابر اطراف آرامستان‌ها و پارکینگ‌های درنظر گرفته شده گنجایش محدودی دارند لذا از همشهریان عزیز تقاضا داریم تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. 

 حیدری در پایان گفت: طی هماهنگی با شهرداری کرمانشاه وسایل نقلیه عمومی برای جابجایی شهروندان در درون محوطه آرامستان‌ها پیش بینی شده است. 

 

منبع: پایگاه خبری پلیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از