حالت تاریک
رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه مطرح کرد؛

محرومیت کرمانشاه از میزبانی فوتبال دسته یک

محرومیت کرمانشاه از میزبانی فوتبال دسته یک

رئیس هیأت فوتبال کرمانشاه گفت: با توجه‌ به شرایط زیرساختی در حوزه ورزش، تنها میزبان مسابقات لیگ دسته دو خواهیم بود و برای میزبانی لیگ دسته یک به دلیل استاندارد نبودن ورزشگاه‌ها، نمی‌توانیم میزبان مسابقات باشیم.

علی‌رضا محبی‌زنگنه در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ اظهار داشت: ورزش فوتبال استان کرمانشاه نسبت به سال‌های گذشته در حال پیشرفت روزافزون است به گونه‌ای که ۲۶ تیم از استان کرمانشاه در رده‌های مختلف در کشور در حال فعاليت هستند. 

رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به اینکه در حال پیشرفت هستیم اما نبود حامی مالی یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین مشکل فوتبال کرمانشاه است چرا که فوتبال یکی از پرهزینه‌‌ترین ورزش‌هایی بوده که برخلاف دیگر رشته‌های ورزشی مقطعی نبوده و مسابقات آن به صورت متمادی در طول سال در حال انجام است.

محبی‌زنگنه خاطرنشان کرد: تیم فوتبال بانوان استان کرمانشاه در مسابقات قهرمانی لیگ دسته دوم به مرحله دوم رفتند و اکنون در حال آمادگی برای حضور در مسابقات دور برگشت به میزبانی استان تهران هستند؛ در سطح استان کرمانشاه در رشته‌ فوتبال و زیرمجموعه‌های آن از جمله تیم بانوان، تیم ساحلی و فوتسال در همه رده‌ها فعال هستند و در شرایط خوبی به سر می‌برند.

رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه با اشاره به کمبود اماکن ورزشی، بیان کرد: در استان کرمانشاه، نسبت به آمار فوتبالیست‌ها، مشکل کمبود فضای ورزشی داریم و با توجه به اینکه بودجه و زحمات بسیاری صرف ساخت ورزشگاه  ۱۵ خرداد شده اما متأسفانه هیچ کارایی ندارد و تنها زمینی فوتبالی که فدراسیون برای مسابقات تایید کرده، ورزشگاه آزادی بوده که آن هم دچار مشکلات بسیاری است که باید رفع شود.

وی افزود: تیم امید کرمانشاه امسال در لیگ دسته یک حضور خواهد داشت، به همین خاطر ورزشگاه‌های ورزشی استان باید از نظر سخت‌افزاری و امکانات تکمیل باشند تا بتوانیم مجوز میزبانی برگزاری مسابقات لیگ دسته یک را از فدراسیون فوتبال بگیریم.


رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه اذعان کرد: هیأت‌ فوتبال در همه شهرستان‌ها فعال هستند به همین خاطر تعداد ورزشکاران فوتبالیست در سطح استان کرمانشاه روزبه‌روز افزایش می‌یابد، اما متأسفانه در هر شهرستان فقط یک زمین چمن وجود دارد که کفاف این تعداد از ورزشکار را نمی‌دهد.

محبی‌زنگنه در رابطه با بلااستفاده ماندن ورزشگاه ۱۵ خرداد بیان کرد: متأسفانه ورزشگاه ۱۵ خرداد به صورت کامل تکمیل نشده و چمن آن قابل استفاده نیست، حتی از لحاظ سرویس‌های بهداشتی مشکل دارد و از همه مهم‌تر اینکه مکان این ورزشگاه به هیچ عنوان به صورت کارشناسی جانمایی نشده و مناسب نیست چرا که با یک بارندگی، رختکن آن دچار آب‌گرفتگی می‌شود.

رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه در پایان در رابطه با میزبانی استان کرمانشاه برای رقابت‌های فوتبال، تصریح کرد: با توجه‌ به شرایط زیرساختی استان کرمانشاه در حوزه ورزش، تنها میزبان مسابقات لیگ دسته دو خواهیم بود و برای میزبانی لیگ دسته یک به دلیل اینکه ورزشگاه‌های ما استانداردهای لازم را ندارند، نمی‌توانیم میزبان مسابقات ليگ دسته یک باشیم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از