حالت تاریک
رئیس اداره تبلیغات‌اسلامی سرپل‌ذهاب:

امام‌خمینی(ره) قیام قرآنی را عینیت بخشید

امام‌خمینی(ره) قیام قرآنی را عینیت بخشید

رئیس اداره تبلیغات‌اسلامی سرپل‌ذهاب گفت: امام‌خمینی(ره) قیام قرآنی را عینیت بخشید به طوری که عمل به قرآن به عنوان بزرگ‌ترین موهبت در جامعه محسوب می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن‌دوستیان صبح امروز سه‌شنبه در محفل انس با قرآن که در حرم مطهر احمدبن‌اسحاق (ره) برگزار شد، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نهضت امام زمینه‌ساز فعالیت‌های قرآنی، آموزشی و فرهنگی شد.

وی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب در عصر ما امام‌خمینی(ره) قیام قرآنی را عینیت بخشید به طوری که عمل به قرآن به عنوان بزرگ‌ترین موهبت در جامعه محسوب می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات‌اسلامی سرپل‌ذهاب بیان داشت: پیامبراکرم (ص) در این حدیث ثقلین می‌فرمایند: من از میان شما می‌روم و دو چیز گران‌بها را به امانت در میان شما می‌گذارم، یکی کتاب خداوند همانا قران عظیم‌الشان است و دیگری اهل‌بیت من است، تا زمانی که به این دو تمسک بجویید گمراه نخواهید شد.

دوستیان خاطرنشان کرد: قرآن محور وحدت جامع ه‌مسلمانان و کتاب انتخاب مسیر زندگی انسان‌ها و هدایت بشری است بر همین اساس علت ماندگاری نظام جمهوری اسلامی با وجود توطئه‌های استکبار جهانی و تحریم و مشکلات، این است که پایه اولیه آن براساس موازین قرآن و دین اسلام بنا شده است.

گفتنی است؛ این محفل به همت اداره تبلیغات‌اسلامی، حوزه بسیج شهری امام‌رضا (ع) و مرکز افق حرم احمدبن‌اسحاق (ره) برگزار شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از