حالت تاریک
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب:

سردار سلیمانی تربیت‌یافته مکتب قرآن بود

سردار سلیمانی تربیت‌یافته مکتب قرآن بود

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت شده مکتب قرآن بود، انس با قرآن و زندگی قرآنی باعث شده بود تا این فرمانده والا مقام بیش از ۴۰ سال مبارزه و مجاهدت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، مرزبان نوری صبح امروز سه‌شنبه در محفل انس با قرآن کریم در جوار حرم مطهر احمدبن اسحاق(ره)، اظهار داشت: اینکه سفارش شده با قرآن اُنس بگیرید، منظور اکتفا کردن به خواندن قرآن نیست، بلکه باید عمل به دستورات آن داشته باشیم.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب گفت: کمال اُنس با قرآن، زمانی حاصل می‌شود که موجب تغییر رفتار شود؛ به این صورت که شخص و به دنبال آن جامعه، به آرامشی معنوی دست یابند و از دغدغه‌هایی که‌گریبان‌گیر افراد یا جامعه غیردینی است، برهند.

وی تصریح کرد: ایجاد زمینه تفکر و اندیشه در کارها یکی از آثار اُنس با قرآن است که به‌عنوان الگوی بارز در این زمینه می‌توان به شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد که با توکل به خدا و تمسک به قرآن و با روحیه جهادی و بصیرت بالا، در مقابل دشمن ایستاد.

نوری افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت شده مکتب قرآن بود، انس با قرآن و زندگی قرآنی باعث شده بود تا این فرمانده والا مقام بیش از ۴۰ سال مبارزه و مجاهدت داشته باشد.

لازم به ذکر است، با حضور قاریان برجسته شهرستان، تلاوتی چند از آیات قرآن کریم در این مجلس معنوی طنین‌انداز شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از