حالت تاریک
رئیس شورای ‌سیاستگذاری ائمه ‌جمعه استان ‌کرمانشاه:

انقلاب امام در طول بعثت پیامبر اسلام است

انقلاب امام در طول بعثت پیامبر اسلام است

رئیس شورای ‌سیاستگذاری ائمه ‌جمعه استان ‌کرمانشاه گفت: انقلاب امام در طول بعثت پیامبر اسلام است و بعد از ۱۴ قرن از بعثت پیامبر(ص)، امام خمینی (ره) که یکی از شاگردان مکتب امام صادق(ع) است علیه طاغوت قیام می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین جواد فاطمی‌نسب پیش از ظهر امروز شنبه در مراسم جشن بزرگ انقلاب در یادمان شهید شیرودی در سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: خداشناسی، دین‌شناسی و تبعیت و حرکت در مسیر اسلام و پیامبر اسلام، عمل به دستورات دین و ترک محرمات باعث سعادتمندی انسان می‌شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه دشمنان امروز تلاش می‌کنند که انسان را از مسیر اصلی خود منحرف کنند، گفت: رمز و راز سعادتمندی و نجات انسان از فتنه‌های آخرالزمان عمل کردن به دستورات دینی و اسلامی است.

وی گفت: انقلاب امام در طول بعثت پیامبر اسلام است و بعد از ۱۴ قرن از بعثت پیامبر(ص)، امام خمینی (ره) که یکی از شاگردان مکتب امام صادق(ع) است علیه طاغوت قیام می‌کند.

فاطمی‌نسب گفت: امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی که همان دشمنان پیامبر و دین اسلام هستند، تلاش می‌کنند بین مردم و نظام فاصله انداخته و ذهن جوانان را پر از شبهه کنند که ما پای آرمان‌های انقلاب نمانیم وبا ولایت فقیه زاویه بگیریم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: امروز وظیفه ماست که پای آرمان‌های‌انقلاب ایستاده و در راهپیمایی۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفندماه حضوری گسترده داشته باشیم.

انتهای خبر/

انقلاب امام در طول بعثت پیامبر اسلام است
انقلاب امام در طول بعثت پیامبر اسلام است
انقلاب امام در طول بعثت پیامبر اسلام است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از