حالت تاریک
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛

مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه آغاز شد

مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه آغاز شد

مراسم ویژه رژه نیروهای مسلح استان کرمانشاه صبح امروز جمعه و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با حضور آیت‌الله علما؛ نماینده ولی فقیه در استان و فرماندهان نظامی و انتظامی در بزرگراه امام خمینی(ره) کرمانشاه آغاز شد.

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، در مراسم ویژه رژه نیروهای مسلح استان کرمانشاه که امروز جمعه در محل بزرگراه امام خمینی(ره) درحال برگزاری است، فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، شماری از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و عموم مردم حضور یافته‌اند.

 

در رژه بزرگ نیروهای مسلح استان کرمانشاه، آخرین دستاوردها و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح استان و اقتدار یگان‌های مجهز نیروی زمینی سپاه و ارتش به نمایش گذاشته می‌شود.

 

 این مراسم با هدف نشان دادن آمادگی کامل نیروهای مسلح استان کرمانشاه در مقابل هجمه‌‎های داخلی و خارجی دشمنان نظام و در راستای تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در حال برگزاری است.

 

برنامه‌های هفته دفاع مقدس از امروز در همه شهرستان‌های استان کرمانشاه آغاز می‌شود که برپایی نمایشگاه دستاوردهای هوا و فضا از پنجم مهر ماه در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی واقع در پارک شاهد شهر کرمانشاه از جمله این برنامه‌ها است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از