حالت تاریک
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید دکامی‌زاده:

شهید سلیمانی الگویی برای انسان‌های آزاده بود

شهید سلیمانی الگویی برای انسان‌های آزاده بود

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید دکامی‌زاده گفت: حاج قاسم پرورش یافته مکتب امام‌خمینی(ره) و گوش به فرمان ولایت فقیه بود و پس از شهادت، الگویی برای انسان‌های آزاده، جوانان و نظامیان شد.

به گزارش  خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، قدرت‌اله احمدی‌پور صبح امروز سه‌شنبه در مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت: حاج قاسم پرورش یافته مکتب امام‌خمینی(ره) و گوش به فرمان ولایت فقیه بود و پس از شهادت، الگویی برای انسان‌های آزاده، جوانان و نظامیان شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید دکامی‌زاده مستقر در قصرشیرین گفت: حاج قاسم سلیمانی انسانی شجاع، اهل بصیرت، با دشمن‌شناسی بالا و با درک و فهم‌ نظامی بالا بود که با تجربه هشت سال دفاع مقدس و با اعتماد مقام رهبری، فرماندهی سپاه قدس و جبهه مقاومت را بر عهده گرفت، در مقابل دنیای تهدید، انسجام بین ملت‌ها را به وجود آورد و با فکر و اندیشه در مقابل داعشی‌ها ایستاد.

وی تصریح کرد: در مرزهای همجوار ایران اسلامی، اگر تدابیر حاج قاسم سلیمانی نبود، کرمانشاه همچون سوریه آلوده داعشی‌ها می‌شد، وی با نگاهی که نسبت به حرم داشت، نسبت به نیروهای افغانستان، پاکستان، عراق، زینبیون، فاطمیون، و حتی در ایران اسلامی جوانان را در مقابل داعش و تکفیریان سازماندهی کرد تا از حریم اهل بیت(ع) دفاع کنند.

احمدی‌پور گفت: حاج قاسم سلیمانی تفکر بسیجی را به سوریه می‌برد، جوانان را ساماندهی و آموزش می‌داد تا از حرم اهل بیت دفاع کنند.

وی به فرموده مقام معظم رهبری اشاره کرد که، گسترس بیش از پیش، نام و یاد و خصوصیات شهید سلیمانی ناشی از اخلاص وی است که به صورت جهادی و شبانه‌روزی و با اندیشه و فکر جلو رفت.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید دکامی‌زاده  مستقر در قصرشیرین بیان داشت: مهمترین نقش و خدمت این شهید، احیای جبهه مقاومت در منطقه بود، در جنگ ۳۳ روزه که در لبنان به وجود آمد، امثال حاج قاسم سلیمانی و شهید کاظمی به منطقه رفتند و از لحاظ تاکتیکی، فکری و تجهیزاتی جبهه را سازماندهی کردند و اسرائیل را ناکام گذاشتند.

این فرمانده نظامی خاطرنشان کرد: مقام‌رهبری می‌فرمایند شهید سلیمانی برای احیای جبهه مقاومت با همان اخلاص و تدبیر و عقل پیش رفت، در تمام عملیات حاج قاسم سلیمانی حضور داشت و نیروهای عملیاتی در صحنه را روحیه می‌داد.

وی در پایان گفت: به گفته مقام معظم‌رهبری، شهید سلیمانی یک مکتب بود، لذا رسالت ما پاسداری از انقلاب و نظام و دستاوردهای اسلام است تا آن تفکر حاج قاسم سلیمانی که بُعد دفاعی و معنوی داشت را ادامه دهیم.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از