حالت تاریک
به مناسبت سالگرد شهادت:

ایران اسلامی امن‌ترین کشور جهان است

ایران اسلامی امن‌ترین کشور جهان است

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ایران اسلامی به‌واسطه خون مطهر بیش از ۲۰۰ هزار شهید امن‌‌ترین و عزتمند‌‌ترین کشور جهان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، صدراله بابلی امروز شنبه در دیدار با خانواده شهید سامان پادام؛ فرمانده گردان تکاور ۱۲۵ حضرت علی‌اکبر(ع) و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: خانواده‌های شهدا چشم و چراغ این مملکت اسلامی هستند لذا وظیفه داریم که در همه ایام نسبت به سرکشی و دلجویی از آنها دین خود را شهدا ادا کرده و در راه خدمتگزاری به خانواده‌های معظم آنها از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.   

وی افزود: شهدا در سال‌های دفاع مقدس برای حفاظت از کیان اسلامی با تمام وجود، رفتند و جنگ را تکلیف دانسته و با عشق به خدا حرکت کردند و نظام و بستر الهی را با خون پاک خود حفظ کردند.   

فرماندار سرپل ذهاب  با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به‌واسطه خون مطهر بیش از ۲۰۰ هزار شهید امن‌‌ترین و عزتمند‌‌ترین کشور جهان است، تصریح کرد: وظیفه مسئولان در این برهه زمانی دلجویی از خانواده معظم شهدا به‌عنوان چراغ‌های هدایت جامعه است.   

بابلی گفت: شهید پادام با خلوص نیت و ثبت‌نام در سپاه، اعلام آمادگی خود را برای دفاع از دین، مملکت و ناموس مسلمانان نشان داد و با لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، وظیفه دینی و اسلامی خود را به سرانجام رساند.    

وی در پایان اشاره کرد: شهادت تنها در میدان نبرد و جنگ نیست بلکه طبق آیه شریفه قرآن کریم اگر یک رزمنده‌ای یا مجاهد فی سبیل‌الله برای دفاع از دین، مملکت و اسلام به ماموریت اعزام شود و اگر در بین راه مرگ طبیعی وی فرا رسد، خداوند ثواب یک شهید را به وی اعطا می‌کند.   

تکاور شهید سامان پادام در ۱۵ آبان سال ۹۴ در حین انجام تمرینات تاکتیکی در ارتفاعات پشت پادگان ابوذر از توابع بخش قلعه شاهین شهرستان سرپل‌ذهاب در اثر وقوع صاعقه جان باخت و چهار نفر دیگر از همرزمانش به شدت زخمی‌شدند.    

شهرستان سرپل‌ذهاب با بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، در دوران دفاع مقدس ۸۷۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی‌کرده‌است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از