حالت تاریک
معاون امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار سرپل‌ذهاب:

مشارکت در انتخابات نشانه اعتقاد به نظام است

مشارکت در انتخابات نشانه اعتقاد به نظام است

معاون امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: مشارکت گسترده مردم با بصیرت ایران اسلامی در انتخابات نماد روشنی از مردم‌سالاری دینی و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی است.

مرزبان بساطی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: حضور حداکثری پای صندوق‌های رای و مشارکت عمومی بالا، موازنه قدرت و چانه‌زنی کشورمان را به رخ جهانیان کشانده و دشمن را از دست‌یابی به اهدافش مأیوس می‌کند.

معاون امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار سرپل‌ذهاب با تبیین شرایط یک فرد اصلح از دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب، فرد اصلح را فردی با روحیه و نشاط جوانی، مؤمن، انقلابی، عدالت خواه، فسادستیز، دردشناس، مدیر، مدبر و با کفایت توصیف کرد و گفت: علاج دردهای مزمن کشور، سکانداری افراد اصلح در پست‌های مدیریتی کشور است.

وی بر ضرورت مشارکت پرشور در انتخابات پیش رو تاکید کرد و افزود: مردم با انتخاب نمایندگان اصلح، توانمند و دلسوز، برای توسعه هر چه بیشتر کشور گام بردارند.

معاون امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار سرپل‌ذهاب بیان داشت: نماینده‌ای انتخاب شود که اقتصاد کشور را درک کند و به برنامه‌های اقتصادی شتاب ببخشد و این مهم با مشارکت گسترده مردم در انتخابات و انتخاب افراد شایسته قابل تحقق است.

بساطی گفت: مشارکت پرشور در انتخابات، باعث نظم جدید جهانی می‌شود، ضمن اینکه با داشتن مجلسی قوی شرایط داشتن برنامه تحولی خوبی برای رفع مشکلات و قدم در راه توسعه فراهم خواهد شد.

معاون امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار سرپل‌ذهاب در پایان خاطرنشان کرد: امت حماسه‌ساز و غیرتمند ایران اسلامی به ویژه شهرستان سرپل‌ذهاب بار دیگر با حضور هوشمندانه و با نشاط خود در صحنه انتخابات غیرت و وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از