حالت تاریک
عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور کرمانشاه:

مشارکت انتخاباتی مردم رای به نظام اسلامی است

مشارکت انتخاباتی مردم رای به نظام اسلامی است

عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه با بیان اینکه مشارکت انتخاباتی مردم رأی به نظام اسلامی است، گفت: امیدوارم که آقای مسعود پزشکیان به نوعی امانت‌دار این رأی باشند.

اکبر ویس‌مرادی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‎‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری به لطف خدا با آرامش کامل و با میزان شور و هیجان وصف‌نشدنی در بین عموم مردم به پایان رسید، درصد آرا نسبت به مرحله اول کم‌نظیر و بسیار بالاتر بود و نشان داد ۵۰ درصد مردم همراه با اندیشه جمهوری اسلامی ایران و معتقد به نظام اسلامی هستند و هر رأی آن‌ها رأی به نظام اسلامی است، امیدوارم که آقای مسعود پزشکیان به نوعی امانت‌دار این رأی باشند. 

عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه عنوان کرد: وعده‌های آقای پزشکیان وعده‌های متمرکز بر کار، فقر، مسکن و معیشت مردم بود و وعده‌های معیشتی ایشان بسیار پررنگ‌تر از وعده‌های سیاسی و فرهنگی بود لذا امیدوارم در دوره‌ای که پیش رو داریم تمرکز ایشان بر مأموریت معیشتی را ببینیم و این موضوع با هم‌گرایی با سایر نهادهای مؤثر در حاکمیت، مجلس، نهادهای نظارتی و قوه‌قضائیه قابل انجام است. 

ویس‌مرادی در ادامه افزود: از سوی دیگر تمرکز بر مأموریت معیشتی باید در چارچوب کابینه ایشان نیز دیده شود، چرا که اگر کابینه دولت محل رادیکال‌ها و تندروها باشد و به نوعی تبدیل به رحم اجاره‌ای ضدانقلاب شود، قطعاً سیاست‌های معیشتی ایشان به درستی انجام نخواهد شد، که به لطف خدا این مباحث را در مواضع ایشان ندیدیم. 

عضو هیأت علمی دانشگاه پیام‌نور استان کرمانشاه بیان کرد: در مواضع آقای پزشکیان همیشه منویات مقام معظم رهبری، سرلوحه صحبت‌هایشان بوده و اگر بتواند همین روحیه را حفظ کند و اجازه خودنمایی به شرکت سهامی ضدانقلاب و یا به نوعی اپوزیسیون رادیکال را ندهد، دولت ایشان موفق خواهد شد. 

ویس‌مرادی خاطرنشان کرد: آقای پزشکیان باید رویه دولت پیرمردها مشابه دولت آقای روحانی را کنار بگذارند و سراغ نیروهای توانمند و جوان برود و از مجموعه‌های رانت‌خواری که ریشه دوانده‌اند فاصله بگیرد و هرچقدر که می‌تواند به سمت ایجاد اتفاق‌های مثبت در رفاه و معیشت رفته و اقداماتی را که درحوزه مسکن در دولت شهید رئیسی انجام شده، ادامه دهد و به وضعیت بورس رسیدگی کند. 

وی تأکید کرد: رفع بیکاری یکی از شعارهای اصلی ایشان بوده، ان‌شاءالله که به صورت جدی در محقق کردن این شعار تلاش کند و در این راستا با اتخاذ سیاست‌های درست که در چارچوب ساختاری جمهوری اسلامی طراحی می‌شود راه‌اندازی واحدهای تولیدی را در دستور کار داشته باشد و از هنجارشکنی فاصله بگیرد که ارزش کار ایشان را نشان خواهد داد که به عنوان یک کاندیدا با تأیید شورای نگهبان و رویه‌ای که در پیش گرفت و با روحیه خاص می‌تواند نجات‌بخش جامعه اسلامی و کشور اسلامی در چهار سال آینده باشد. 

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: در دولت آقای پزشکیان اگر به سمت درگیری، برچسب زدن و کنارزدن نیروهای انقلابی و غیر هم‌فکر برود و خود را تنها رئیس جمهور ۱۶ میلیون بداند نه همه مردم؛ به ناخواه خواهیم دید که سایر نهادها در حاکمیت فضای تقابلی را با دولت به ناچار پیش خواهند برد و متأسفانه تمامی وعده‌های معیشتی نیز به ثمر نخواهد رسید. 

ویس‌مرادی در پایان گفت: ضمن عرض تبریک مجدد به آقای پزشکیان، به ایشان پیشنهاد می‌کنیم که رویه‌ای را که در شعارها و مأموریتی که در راستای معیشت مردم تعریف کرد، به صورت متمرکز دنبال کند و با اتخاذ یک رویه هم‌گرایی و هم‌دلی با همه نیروهای وفادار به نظام، صف خود را با اپوزیسیون ضدانقلاب مشخص کند که قطعاً با این سیاست در مسیر پیشرفت انقلاب خللی وارد نخواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از