حالت تاریک
عضو هیأت‌‌علمی دانشگاه آزاد کرمانشاه مطرح کرد:

مشارکت انتخاباتی موئد پایبندی به ساختارهای دموکراتیک

مشارکت انتخاباتی موئد پایبندی به ساختارهای دموکراتیک

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: مشارکت مردم در انتخابات چند روز گذشته نشان داد که حضور و فعالیت سیاسی مردم در فرایند تصمیم‌گیری کاملاً دموکراتیک است.

فرید آزادبخت در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ایران، به شهروندان اجازه می‌دهد تا نظر خود را در تعیین سرنوشت کشور اعلام کنند، لذا مشارکت مردم در انتخابات چند روز گذشته نشان داد که حضور و فعالیت سیاسی مردم در فرایند تصمیم‌گیری کاملاً دموکراتیک است. 

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: انتخابات ریاست جمهوری نشان از پذیرش نظام سیاسی کشور توسط مردم بود و از راه‌های اعتبارسنجی و قوت نظام سیاسی به شمار می‌آید. 

آزادبخت خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت قابل توجه مردم، تعهد آن‌ها را به حفظ و تقویت ساختارهای دموکراتیک کشور نشان داد و برای شهروندان فرصتی بود تا نقد و انتقاد خود را به شکل مسئولانه و قانونی اعلام کنند. 

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه اذعان کرد: پذیرش قوانین و مقررات حاکم بر کشور توسط مردم و مشارکت در انتخابات به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با توجه به نیازها و خواسته‌های خود، کاندیدای مدنظر خود را انتخاب کنند. 

وی در ادامه افزود: مردم با مشارکت در انتخابات چند روز گذشته و انتخاب آقای پزشکیان به عنوان رئیس جمهور نشان دادند که توجه خاصی به مسائل عمومی و سیاست‌های کشور دارند و می‌توانند به صورت مستقل و آزاد نظر خود را بیان کنند. 

آزادبخت در پایان تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با برگزاری انتخاباتی سالم برای حضور و نقش‌آفرینی عموم مردم این فرصت را ایجاد خواهد کرد که شهروندان در تصمیم‌گیری‌های مهم کشور شرکت کنند و نقش موثری داشته باشند. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از