حالت تاریک
یک تحلیل‌گر مسائل سیاسی:

دستاورد مشارکت مردم «نه» به دشمن بود

دستاورد مشارکت مردم «نه» به دشمن بود

یک تحلیل‌گر مسائل سیاسی با بیان اینکه حضور مردم در این انتخابات قابل تحسین بود، گفت: یکی از پیام‌ها و دستاوردهای حضور مردم ایران در پای صندوق‌های رأی گفتن یک «نه» بزرگ به دشمن بود.

 

نصرالله شفیعی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: حضور مردم در دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پانزدهم تیرماه یکی از نشانه‌های بسیار زیبا و شورانگیز مردم‌سالاری در نظام جمهوری اسلامی است.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی افزود: جمعه گذشته مردم بر اساس احساس مسئولیت به پای صندوق‌های رأی آمدند و هنوز گرد و غبار آن انتخابات بر زمین ننشسته بود که مردم بار دیگر در پانزدهم تیرماه وارد صحنه شدند.

وی گفت: به حمدالله شاهد حضور بسیار خوب و پرشوری در انتخابات اخیر بودیم در بسیاری از استان‌ها حضور مردم نسبت به مرحله اول بسیار پرشورتر و قابل تحسین‌تر بوده است.

شفیعی خاطرنشان کرد: نوع نگاه مردم به نظام جمهوری اسلامی و احساس مسئولیتی که در قبال سرنوشت خود دارند بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: هرچند حضور در انتخابات در بعضی افراد تنها معنای رأی‌دادن را تداعی می‌کند اما با اندکی دقت می‌توان معنای گسترده‌تری از حضور پای صندوق‌های رأی را دریافت. 

شفیعی افزود: کسانی که در انتخابات شرکت می‌کنند و برای چندین ساعت کار و زندگی خود را رها کرده و در صف‌های طولانی می‌ایستند به نوعی به شور و شعور و احساس مسئولیت رسیده‌اند و نظام جمهوری اسلامی را از خود می‌دانند.

وی تصریح کرد: خستگی و گرفتاری‌های شخصی موجب نمی‌شود تا مردم در انتخابات شرکت نکنند حضور پرشور مردم در مرحله دوم انتخابات چشم‌انداز خوبی برای ایران اسلامی ترسیم کرده است مردم با انتخاب رئیس‌جمهور منتخبشان به وظیفه نهایی خود در این مرحله از انتخابات ریاست جمهوری عمل کردند.

شفیعی بیان کرد: یکی از پیام‌ها و دستاوردهای حضور مردم ایران در پای صندوق‌های رأی گفتن یک «نه» بزرگ به دشمن بود.

وی گفت: در طول ایام انتخابات شاهد فعالیت تریبون‌ها و رسانه‌های بیگانه، معاند و امپریالیستی در راستای حضور نیافتن مردم در انتخابات بودیم.

شفیعی افزود: دشمنان با سیاه‌نمایی می‌خواستند مردم را نسبت به آینده خود ناامید کنند، حضور مردم در این انتخابات یک پاسخ معنادار و یک تودهنی بزرگ به رسانه‌های معاند بود دشمن و بنگاه‌های تبلیغاتی‌اش خود را برای یک جشن بزرگ در صورت مشارکت پایین مردم مهیا کرده بودند اما پس از مشاهده حضور گسترده مردم بسیار خشمگین شدند. 

وی افزود: هر رأی مردم گلوله‌ای بر قلب دشمنان ملت بود دشمنانی که پیشرفت، عزت، آبادانی و سرافرازی مردم ایران را نمی‌خواستند و در آینده نیز نخواهند خواست. 

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: با انتخاب رئیس جمهور جدید ان‌شاءالله شاهد گشایش فصل جدیدی از خدمتگزاری و حکمرانی برای ایران اسلامی خواهیم بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از