حالت تاریک
رئیس هیأت هندبال استان کرمانشاه مطرح کرد:

مشکلات مالی مانع رشد هندبالیست‌های کرمانشاه

مشکلات مالی مانع رشد هندبالیست‌های کرمانشاه

رئیس هیأت هندبال استان کرمانشاه گفت: اگر در سنوات گذشته از لحاظ مالی مشکل نداشتیم قطعاً تیم زاگرس به‌خاطر شرکت نکردن در مسابقات، خود به خود از لیگ برتر به لیگ اول سقوط نمی‌کرد.

ایرج یزدان‌پناه در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در حال حاضر در رشته ورزشی هندبال، دو تیم زاگرس اسلام‌آبادغرب و تیم کرمانشاه در لیگ یک کشوری و دو تیم بانوان در لیگ دو کشوری حضور دارند. 

رئیس هیأت هندبال استان کرمانشاه عنوان کرد: به طور معمول در مسابقات کشوری بانوان و آقایان در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان، ورزشکاران کرمانشاهی همیشه حضور فعال دارند و در حال حاضر باشگاه‌های وارنا و ارسمین مشغول تمرینات برای حضور در مسابقات کشوری هستند. 

یزدان‌پناه اذعان کرد: در زمینه استعدادیابی در رشته هندبال دو گروه به صورت مستقیم در سطح استان فعال هستند که خوشبختانه با این فرآیند استعدادهای درخشانی شناسایی شده‌اند. 

رئیس هیأت هندبال استان کرمانشاه در رابطه با حضور ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات کشوری، بیان کرد: مسابقات لیگ کشور به طور معمول از مهرماه و آبان‌ماه سال جاری آغاز خواهد شد و تیم پیشکسوتان استان کرمانشاه در حال آماده‌سازی و تمرین برای حضور پرقدرت در این مسابقات است. 

وی خاطرنشان کرد: در هفته آتی مسابقات قهرمانی استانی در رده جوانان، نوجوانان، بزرگسالان را پیش رو داریم که در سه الی چهار مرحله انجام خواهد شد؛ با توجه به اینکه در رابطه با مسابقات کشوری، تاکنون برنامه‌ای از طرف فدراسیون ابلاغ نشده و باید دو هفته قبل از شروع مسابقات، درخواست میزبانی برای فدراسیون ارسال شود اما بنا بر یک‌سری دلایل هیچ درخواستی برای میزبانی مسابقات کشوری به این فدراسیون ارسال نشده است. 

یزدان‌پناه در خصوص اصلی‌ترین مشکل جامعه ورزشی استان کرمانشاه اذعان کرد: متأسفانه بحث مالی، مشکل همه هیأت‌های ورزشی در استان کرمانشاه است و هیأت هندبال استان نیز از این امر مستثنی نیست چرا که اگر در سنوات گذشته از لحاظ مالی مشکل نداشتیم قطعاً تیم زاگرس به‌خاطر شرکت نکردن در مسابقات، خود به خود از لیگ برتر به لیگ اول سقوط نمی‌کرد. 

یزدان‌پناه تصریح کرد: لیگ هندبال استان کرمانشاه سال‌هاست به دلیل مشکلات مالی نمی‌تواند بازیکنان قوی را به خدمت بگیرد و یک تیم قدرتمند را راهی لیگ برتر کند به همین خاطر در این زمینه احتیاج به نگاه ویژه مسئولان ارشد استان داریم. 

یزدان‌پناه در پایان گفت: علاوه بر مشکل مالی، بارها در سنوات گذشته و در حال حاضر به گوش مسئولان رساندیم که ورزش هندبال مشکل سالن ورزشی دارد و با توجه به اینکه سالن‌های ورزشی موجود در محلات حاشیه‌نشین هستند بسیاری از ورزشکاران به دلیل دور بودن مسیر نمی‌توانند استفاده کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از