حالت تاریک
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه:

مصرف‌ گاز در کرمانشاه به ۱۳میلیون مترمکعب رسید

مصرف‌ گاز در کرمانشاه به ۱۳میلیون مترمکعب رسید

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با تاکید بر مصرف بهینه، گفت: مصرف گاز در استان طی ۲۴ ساعت گذشته از مرز ۱۳ میلیون متر مکعب گذشت.

ناصر حسینی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی  شبکه اطلاع رسانی «مرصاد» بر لزوم مدیریت مصرف گاز تاکید کرد و اظهار داشت: میزان مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری طی شبانه‌روز گذشته به بیش از ۱۳ میلیون متر مکعب رسید.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه سرمای شدید زمستانی هنوز بر استان حاکم نیست، افزود: انتظار می‌رود برای تامین گاز همه مشترکان الگوی مصرف را رعایت کنند.

 

وی گفت: تعداد مشترکان گاز طبیعی این استان در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی هم اکنون بیش از ۶۹۵ هزار مشترک است.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: حدود ۷۰ درصد مشترکان خانگی، اداری، تجاری هستند و مابقی یعنی ۳۰ درصد مشترکان بخش صنعتی از جمله پتروشیمی و نیروگاه و.. هستند.

 

ناصری با اشاره به انجام نظارت‌های پایشی شرکت گاز در اماکن تجاری و اداری گفت: تاکنون به تعداد زیادی از این امکان هشدار داده شده و انشعاب گاز حدود ۱۵ واحد تجاری قطع شده است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشترین مصرف گاز توسط مشترکان خانگی است بنابراین شهروندان باید در مصرف بهینه گاز دقت بیشتری داشته باشند و مدیران دستگاه‌ها نیز نسبت به کنترل سیستم‌های گرمایشی خود نظارت بیشتری داشته و دما را در ۱۸ درجه نگه دارند.

 

ناصری با اشاره به اینکه در جهت بهینه‌سازی مصرف نیازمند همکاری و همراهی جدی مردم و مسئولان هستیم، خاطرنشان کرد: رعایت نکات ساده‌ای همچون پوشاندن درزهای در و پنجره‌ها، بستن کانال کولر، پوشیدن لباس گرم می‌تواند ۱۰ تا ۱۵ درصد مصرف گاز منازل را کاهش دهد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از