حالت تاریک
معاون فرهنگی دانشگاه رازی استان کرمانشاه:

ملت ایران پیروز واقعی انتخابات هستند

ملت ایران پیروز واقعی انتخابات هستند

معاون فرهنگی دانشگاه رازی استان کرمانشاه با اشاره به مشارکت ۵۰ درصدی مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ملت ایران پیروز واقعی انتخابات هستند.

تورج زینی‌وند در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری روز گذشته در کشورمان برگزار شد که طی آن مردم با حضور پر شور خود پای صندوق‌های رأی حماسه آفریدند و بار دیگر علاوه بر انتخاب رئیس‌جمهور حمایت خود را از جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

معاون فرهنگی دانشگاه رازی استان کرمانشاه گفت: برنده و پیروز نهایی انتخابات مردم هستند که با شرکت در انتخابات به وظیفه قانونی و شرعی عمل کردند و بر اساس منویات امام خمینی(ره) میزان رأی ملت است.

زینی‌وند تصریح کرد: مشارکت ۵۰ درصدی مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری بار دیگر دشمنان خارجی و ضدانقلاب را برای اجرای نقشه‌های تفرقه‌افکنانه خود ناکام گذاشت زیرا دشمن همواره تلاش می‌کند جامعه ما را با القای فضای یأس و ناامیدی دچار تزلزل کند.

وی ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم شهر و روستا در انتخابات نشان‌دهنده آن است که مردم با وجود مشکلات گوناگون اما همواره پشتیبان انقلاب اسلامی ایران هستند و هر رأی یک رأی به جمهوری اسلامی است و مردم دورترین نقاط کشور حتی در مناطق مرزی نیز در این رویداد مهم ملی شرکت کردند.

معاون فرهنگی دانشگاه رازی استان کرمانشاه بیان کرد: انتخابات عرصه تحقق نظام مردم‌سالاری دینی است و در طول سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیش از ۴۰ انتخابات در کشور برگزار شده و طی مدت چهار ماه گذشته پنج انتخابات در کشور برگزار شده که در نوع خود بی‌نظیر است.

زینی‌وند خاطرنشان کرد: بر اساس رأی مردم مسعود پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور منتخب مردم انتخاب شده و همه وظیفه داریم ایشان را در مسیر رشد و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همراهی کنیم و با وحدت و انسجام خود زمینه اقتدار روزافزون کشور را رقم بزنیم.

وی عنوان کرد: پس از برگزاری انتخابات باید فضای رفاقت جایگزین رقابت شود زیرا کشور به حضور اقشار مختلف مردم برای پیشرفت و توسعه نیازمند است و باید رئیس‌جمهور منتخب را در پیش‌برد امور همراهی و کمک کنیم زیرا منتخب مردم است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از