حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه کنگاور:

نام امام حسین فتنه‌ها را در هم شکست

نام امام حسین فتنه‌ها را در هم شکست

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور گفت: در فتنه ۹ دی‌ماه سال ۸۸ دشمنان به واسطه یک حرکت پیچیده و خزنده در راستای انقلاب‌های مخملی ما را قریب هشت ماه درگیر کردند اما نام امام‌حسین(ع) فتنه‌ها را در هم شکست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، علی‌اصغر الله‌دانه صبح امروز شنبه در اجتماع ۹ دی و میثاق امت با ولایت در مسجد جامع شهرستان کنگاور، اظهار داشت: به تعبیر امام خمینی(ره) نهم دی‌ماه در تاریخ انقلاب ماندگار شد و روز بصیرت و دشمن‌شناسی و حماسه عظیم مردمی نام گرفت و دشمن با همه تهدیدها و دسیسه‌ها نتوانست به اهداف شوم خود دست پیدا کند زیرا دست برتر و مافوق دست‌ها ما را از این فتنه نجات داد و این مردم بودند که فتنه را خنثی کردند.


وی با تاکید بر اینکه نام حسین(ع) بود که ورق را برگرداند، تصریح کرد: وقتی فتنه‌گران در عاشورای ۸۸ چهره واقعی خود را نشان دادند مردم فهمیدند چهره فتنه و نفاق روبروی عاشورا است پس عاشورای حسینی مرز و نشانگر حق و باطل شد و حقیقت دین و دین‌داری را آشکار کرد.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور اذعان داشت: حقیقت نظام اسلامی و دینداری و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و تاسی از امام حسین(ع) به کمک ملت آمد و مردم مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زدند.

وی ادامه داد: امروز مظلومیت مردم غزه و جنایت رژیمی که هم جعلی و هم کودک‌کش است بر همه عیان است که ان‌شاالله خون‌های پاک مظلومان دامن آنها را خواهد گرفت و پیروزی با مظلوم است.

الله‌دانه با اشاره به اینکه انتخاباتی پرشور و حماسی و دشمن‌شکن در پيش است، اذعان داشت: همه ما به تبعیت از رهبری پای صندوق‌های رای حاضر خواهیم شد و نماد مشارکت عظیم مردمی را به جهانیان نشان خواهیم داد.

وی ابراز داشت: انتخابات اسفندماه در سرنوشت کشور و پیشرفت آن بسیار تاثیرگذار است و ما باید با مشارکت حداکثری با ولایت بیعت کنیم.

 

انتهای پیام/

نام امام حسین فتنه‌ها را در هم شکست

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از