حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب:

سفیران دانایی باید پیشبرنده گفتمان رهبری باشند

سفیران دانایی باید پیشبرنده گفتمان رهبری باشند

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: عنوان سفیران دانایی باید پیشبرنده گفتمان رهبری در گام دوم انقلاب باشند و موضوعاتی همچون سبک زندگی و حجاب و جهاد تبیین را محور برنامه ریزی خود قرار دهند.

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: راه پیشرفت کشور در گرو روحیه بسیجی است و تحقق شهر دانایی با این روحیه امکان‌پذیر است.

وی افزود: بسیج شجره طیبه و ماندگاری است که حاصل اندیشه الهی امام راحل بود و لذا روحیه بسیجی را باید تبدیل یک فرهنگ کنیم و برای تحول در حوزه‌های مختلف شهرستان باید از این روحیه الهی بهره ببریم.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب تصریح کرد: روحیه بسیجی سراسر جهان را فرا گرفته و امروز لازم است در هر حوزه‌ای اعم از کشاورزی، صنعت، مدیریت شعری و حتی در حوزه کتاب و مطالعه، از این گفتمان بهره ببریم.

صدراله بابلی گفت: با روحیه بسیجی می‌توانیم شهر دانایی را تحقق ببخشیم.

وی افزود: ما باید حماسه‌های پر افتخاری که مردم سرپل ذهاب خلق کردند در قالب کتاب مکتوب کنیم و آن را در جامعه نشر دهیم.

بابلی افزود: کار در حوزه فرهنگ ظرافت و حساسیت خاصی دارد و ما می‌توانیم با قلم، شهرستان و ظرفیت‌های آن را معرفی کنیم، خصوصا این قابلیت در حوزه هشت سال دفاع مقدس زیاد است و ما باید بتوانیم خاطرات رزمندگان شهرستان را گردآوری کنیم.

وی به مشکلات شهرستان در حوزه فرهنگ و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: امروز مهمترین مشکل ما در حوزه فرهنگ نبود مجتمع‌های فرهنگی هنری و کتابخانه‌ای است، این در حالی است که ما هم برای مجتمع فجر و هم کتابخانه‌ها اعتبار گذاشته‌ایم اما این اعتبارات کافی نیست.

بابلی افزود: عزیزان به عنوان سفیران دانایی باید پیشبرنده گفتمان رهبری در گام دوم انقلاب باشند و موضوعاتی همچون سبک زندگی و حجاب و جهاد تبیین را محور برنامه ریزی خود قرار دهند.

وی افزود: بیان مشکلات چاره کار نیست، بلکه در کنار بیان مشکلات لازم است راه حل ممکن هم ارائه شود و لازم است محدودیت‌ها نیز مدنظر قرار گیرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از