حالت تاریک
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان دالاهو:

جهاد تبیین باید با همت فرهنگیان عملیاتی‌ شود

جهاد تبیین باید با همت فرهنگیان عملیاتی‌ شود

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان دالاهو با بیان اینکه جهاد تبیین باید با همت فرهنگیان عملیاتی‌ شود، گفت: با این امر و تبیین راه و منش سردار سلیمانی و شهدای ایران اسلامی، سلیمانی‌های بسیاری تربیت می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، غلامرضا پرنا صبح امروز دوشنبه در مراسم نواختن زنگ مقاومت و ایستادگی در شهرستان دالاهو اظهار داشت: جهاد تبیین باید با همت فرهنگیان عملیاتی‌تر شود چرا که با این امر و تبیین راه و منش سردار سلیمانی و شهدای ایران اسلامی، سلیمانی‌های بسیاری تربیت می‌شوند.

 

وی با تاکید بر اینکه شناساندن و جاودانه کردن راه سلیمانی به ماندگاری سیره وی کمک می‌کند، ادامه داد: این موضوع باید با همت مدیران و معلمان در مدارس ساری و جاری باشد.

 

پرنا با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، روز مادر و هفته بزرگداشت مقام زن، افزود: حضرت فاطمه(س) و انبیا و ائمه عامل فیوضات الهی هستند و اگر اعمال ما مطابق با سیره آنها باشد، می‌توانیم بگوییم که در مسیر حق گام برداشته ایم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان دالاهو اظهار کرد: بانوان ایران اسلامی در عرصه تعلیم و تربیت باید به این مسأله و انتقال اخلاق و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) به دانش‌آموزان تلاش کنند.

 

پرنا عنوان کرد: جهاد تبیین موضوع مهمی است چه اینکه مقام معظم رهبری نیز فرمودند، اگر تبیین نباشد راه کج می‌شود.

 

وی در پایان گفت: امیدواریم همت فرهنگیان باعث شناساندن بهتر و بیشتر شهدا شده و راه آنها برای نسل جدید تبیین شود.

 

انتهای خبر/

جهاد تبیین باید با همت فرهنگیان عملیاتی‌ شود

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از