حالت تاریک
امام جمعه سرپل‌ذهاب:

نیروی انتظامی در ایران مقتدر و اخلاق‌مدار است

نیروی انتظامی در ایران مقتدر و اخلاق‌مدار است

امام جمعه سرپل‌ذهاب نیروی انتظامی مقتدر و اخلاق‌مدار را یکی از نقاط قوت فراجا دانست.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام سید محمدعلی ساداتی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی در سرپل‌ذهاب برگزار شد، اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم پیامبر اسلام (ص) را به‌عنوان الگو برای مومنین معرفی می‌کند و ماه ربیع‌الاول یادآور ولادت کسی است که خداوند وی را برای هدایت بشریت فرستاد و به گفته قرآن کریم اسوه و الگو برای بشریت است.

وی افزود: پیامبر (ص) در اخلاق اسوه است تا جایی که خداوند در وصف خلق ایشان می‌فرماید تو دارای یک خلق و اخلاق عظیم هستی.

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب، رمز موفقیت پیامبر اسلام (ص) را در همین اخلاق خوب ایشان معرفی کرد و گفت: پیامبر (ص) در هدایت مردم بسیار دلسوز بودند به‌طوری که خداوند در قرآن آورده است گویی برای هدایت مردم می‌خواهی خود را هلاک کنی.

حجت‌الاسلام ساداتی زهد و بی‌اعتنایی به دنیا را یکی دیگر از ویژگی‌های خاص پیامبر (ص) دانست و گفت: غضب پیامبر اسلام تنها برای خداوند بود و هیچ‌گاه برای خود غضبناک و خشمگین نشدند.

وی گفت: نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشور ستون مقتدر و با صلابت امنیت کشور را تشکیل می‌دهد. وی بیان کرد: تامین و حفظ امنیت برای کشور آنقدر حیاتی و مهم است که رهبر انقلاب نیروهای مسلح را نوامیس کشور معرفی می‌کنند.

حجت‌الاسلام ساداتی نیروی انتظامی مقتدر و اخلاق‌مدار را یکی از نقاط قوت فراجای کشور دانست و خاطرنشان کرد: پشتیبانی و همکاری با نیروی انتظامی ضامن امنیت کشور است.

وی خطاب به سبزپوشان انتظامی، گفت: شما عزیزان به‌فرموده رهبر انقلاب، مجاهدان در راه خدا هستید پس قدر این نعمت را بدانید و به آن افتخار کنید، در جایی که تمامی شیاطین و مستکبرین دندان طمع و کینه نسبت به مردم دارند این شما هستید که مقتدرانه، شجاعانه و با صلابت هیمنه پوشالی آن‌ها را درهم شکستید.

امام جمعه سرپل‌ذهاب ادامه داد: شما مشمول دعای خیر ولی امر مسلمین و مردم عزیز ایران اسلامی هستید و همه مردم امروز به وجود شما عزیزان افتخار می‌کنند و قدردان زحمات شما در تأمین امنیت جامعه هستند.

استفاده از ظرفیت بزرگان محلات برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

سرهنگ نوذر شاه‌حسینی؛ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرپل ذهاب هم در این مراسم ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس خصوصا شهدای امنیت خانواده بزرگ فراجا گفت: مراسم صبحگاه یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا به میزبانی ستاد انتظامی سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

وی شعار هفته فراجا سال ۱۴۰۲ را «مردم قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار» عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی برابر تدابیر ابلاغ شده از فرماندهی فراجا به‌دنبال استفاده از ظرفیت منتفذین و بزرگان محلات در برقراری امنیت و کاهش آسیب‌های اجتماعی محلات است.

نیروی انتظامی در ایران مقتدر و اخلاق‌مدار است
نیروی انتظامی در ایران مقتدر و اخلاق‌مدار است
نیروی انتظامی در ایران مقتدر و اخلاق‌مدار است
نیروی انتظامی در ایران مقتدر و اخلاق‌مدار است
نیروی انتظامی در ایران مقتدر و اخلاق‌مدار است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از