حالت تاریک
امام جمعه هرسین:

همه شواهد نشان‌دهنده شکست رژیم صهیونیستی است

همه شواهد نشان‌دهنده شکست رژیم صهیونیستی است

امام جمعه هرسین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: همه شواهد نشان‌دهنده شکست رژیم صهیونیستی است و به فرموده رهبر معظم انقلاب هزینه مقاومت به مراتب کمتر از هزینه سازش است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، حجت الاسلام والمسلمین حسن رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یک تفکری است که با وجود کمی هزینه کارهای بزرگی انجام داده است و در طول انقلاب اثرگذار بوده است.

 

امام جمعه هرسین افزود: یکی از مواردی که هم در قرآن و هم در روایات به آن تاکید شده است تاکید بر ازدواح آسان در امت پیامبر(ص) است و اگر ازدواج بر چهار چوب درست انجام بگیر سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد.

 

وی تصریح کرد: الگوی مناسب در این راستا و در جهت ازدواج آسان زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت علی علیه السلام است، سازگاری و متعهد بودن و با مهر و محبت و ایمان زندگی کردن از شاخصه‌های این زندگی آسمانی است. 

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: عده‌ای در تشکیل خانواده به دنبال مهریه سنگین برای پشتوانه زندگی هستند که این موضوع اشتباه است و این موضوع امنیت در زندگی ایجاد نمی کند 

 

خطیب جمعه هرسین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه افزود: در حوادث اخیر ما شاهد جنایت رژیم صهیونیستی و در طرف مقابل مقاومت مثال زدنی مردم غزه و در ادامه بیداری مردم جهان نسبت به جنایت رژیم صهیونیستی بودیم.

 

وی خاطرنشان کرد: منطق ما منطق پیروزی خون بر شمشیر است غزه نشان داد برای انسانیت مسلمان بودن لازم نیست فقط ذره‌ای شرافت و آگاهی نیاز است مگر می‌شود انسان بود و بی‌خیال این جنایات باشیم. 

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: بمباران بیمارستان و کودک کشی برای سرپوش گذاشتن بر شکست اسرائیل و جیران آن است ولی اهداف اصلی نابودی حماس وآزادی اسرای اسرائیلی و کوچاندن مردم غزه بود. 

 

امام جمعه هرسین افزود: هیچ دوره‌ای دنیا شاهد این میزان موج تنفر از رژیم صهیونیستی نبوده است و در هیچ دوره‌دای شاهد این میزان دریوزگی این رژیم کودک کش نبوده ایم همه اینها به برکت وجود محور مقاومت است که با صلابت ایستاده است.

 

وی خاطرنشان کرد: برخلاف میل خودشان که می‌گفتند آتش بس معنی ندارد ولی با فشار آمریکا آتش بس را پذیرفت این نتیجه دل بستن به آمریکا و شیطان بزرگ است و در اوکراین هم به همین صورت است. 

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: کار به جایی رسیده که مدعی قوی ترین ارتش جهان به جای پاسخ دادن به حملات محور مقاومت دست به دامن اروپا و غرب شده است، همه شواهد نشان دهنده شکست رژیم صهیونیستی است و به فرموده رهبر معظم انقلاب هزینه مقاومت به مراتب کمتر از هزینه سازش است.

 

امام جمعه هرسین افزود: تفکر بسیجی تمام معادلات سیاسی دنیا را بر هم زد، این تفکر مقاومت را شما با تفکر لبخند و تمنا مقایسه کنید! چرا باید در مقابل مستکبر با خواهش و تمنا برخورد کنیم!؟

 

وی با اشاره به منویات رهبری در دیدار ورزشکاران تصریح کرد: معظم له در کنار توجه به امر رعایت حجاب، محرم و نامحرم و سجده کردن و احترام به پرچم بر برخورد به فساد مالی در ورزش و رسیدگی به مشکلات ورزشکاران تاکید کردند.

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از