حالت تاریک
امام‌ جمعه کرمانشاه:

هم‌قسم‌شدن دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات

هم‌قسم‌شدن دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات

امام‌ جمعه کرمانشاه گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در سراسر دنیا هم‌پیمان شده‌اند تا مردم در انتخاب شرکت نکنند در نتیجه اعلام کنند انقلاب اسلامی پایگاه خود را از دست داده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری صبح امروز شنبه در همایش تجلیل از خادمان افتخاری کمیته ثبت‌نام و اعزام اربعین استان کرمانشاه، با اشاره به نقش حضرت زینب (س) در انجام جهاد تبیین، اظهار داشت: حضرت زینب(س) اسطوره تقوا، بصیرت و نمونه علم لدنی است که ولی زمان خود را به خوبی شناخت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: انقلاب اسلامی ایران به عنوان میراث شهدا به حمایت نیاز دارد و در این میان حضور در صحنه‌های مختلف تعیین‌کننده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری خاطرنشان کرد: اکنون آروزی همه انبیا مبنی بر برپا شدن حکومتی با محوریت کلمه توحید، قرآن و ولایت حضرت علی(ع) محقق شده که البته دشمنان مستکبر از سراسر عالم در مقابله با این حرکت الهی چیزی کم نگذاشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه صحنه برای نقش‌آفرینی همچنان پا برجا است، افزود: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک یوم‌الله و به مثابه پیروزی اسلام بر طاغوت است که در آن دست قدرت خداوند نمایان شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری اذعان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در سراسر دنیا هم‌پیمان شده‌اند تا مردم در انتخاب شرکت نکنند در نتیجه اعلام کنند انقلاب اسلامی پایگاه خود را از دست داده است.

وی افزود: رهبر انقلاب جهاد تبیین را تنها فریضه فوری و قطعی اعلام کردند که همگان به‌ویژه نسل جوان باید نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برشمردن فضائل زیارت قبر امام حسین(ع)، گفت: خدمت به زوار عتبات عالیات کاری بی‌نظیر است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از