حالت تاریک
فرماندار پاوه مطرح کرد:

وحدت مردم و نظام مانع تحقق اهداف دشمن

وحدت مردم و نظام مانع تحقق اهداف دشمن

فرماندار پاوه گفت: امروز وحدت نیروهای مسلح، بسیج و مردم برای ممانعت از تحقق اهداف دشمنان ضروری است.

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، هشت سال سلحشوری، پایمردی و خلق حماسه‌های مردم برای دفاع از مرز و بوم، ناموس مملکت و کیان نظام قابل تقدیر است.

فرماندار پاوه افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان و ایثارگران ایثار کردند و از جان و مال خود گذشتند و در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل از کیان نظام و آب و خاک ما دفاع کردند.

حیدری گفت: همین شهدا و رزمندگان، امنیتی را برای ما ایجاد کردند که امروز در سایه همین امنیت ما می‌توانیم زندگی کنیم و ادامه حیات دهیم و دانش‌آموزان عزیز نیز به کسب علم و دانش اقدام کنند.

فرماندار پاوه ادامه داد: ما در دستاوردهای نظامی وابسته به هیچ کشوری نبوده‌ایم بلکه دانشمندان و فرزندان این آب و خاک در  تحریم‌ها به جایگاه‌های بالایی از نظر قدرت نظامی، موشکی و پهپادی رسیدند.

حیدری خاطرنشان کرد: امروز قدرت دفاعی ما به اندازه‌ای است که هرجایی اسم نظام جمهوری اسلامی ایران و نیروهای نظامی به میان می‌آید، از آن حساب می‌برند.

وی با بیان اینکه امروز وحدت نیروهای مسلح، بسیج و مردم برای ایجاد بازدارندگی از تحقق اهداف دشمنان ضروری است، گفت: اگر لحظه‌ای پشت سر رهبری خالی شود دشمنان به اهداف خود می‌رسند.

فرماندار پاوه اذعان کرد: باید مانند گذشته همچنان که مردم حمایت خود را دریغ نکردند تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اهداف نظام و انقلاب را پیگیری کنیم.

حیدری گفت: امروز دفاع مقدس با استفاده از اسلحه انجام نمی‌شود بلکه دفاع دیگری وجود دارد که قابل رؤیت نبوده و دشمن از همین طریق برای دانش‌آموزان و جوانان ما در فضای مجازی نقشه می‌ریزد که لزوم هوشیاری و بصیرت را در این فضا می‌طلبد.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از