حالت تاریک
امام جمعه جوانرود:

وحدت مسلمانان بزرگترین سلاح در برابر دشمنان است

وحدت مسلمانان بزرگترین سلاح در برابر دشمنان است

امام جمعه جوانرود گفت: وحدت و برادری بزرگترین سلاح مسلمانان در برابر دشمنان  است.

ماموستا ملا سید محمد محمدی، امروز جمعه در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان جوانرود، اظهار داشت: وحدت و برادری بزرگترین سلاح مسلمانان در برابر دشمنان  است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران تنها قدرتی است که از مسلمانان مظلوم دنیا به ویژه مسلمانان غزه و فلسطین دفاع می‌کند.

امام جمعه شهرستان جوانرود به تشکیل بسیج پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: بسيج امروز تنها به‌عنوان يك نيروي نظامي مطرح نيست بلكه توانسته در تمامي ابعاد وعرصه‌هاي جامعه حضوري فعال، قدرتمند و تأثيرگذار داشته باشد.

ماموستا محمدی با محکوم کردن جنایات رژیم صهونیستی در غزه و فلسطین، گفت: این جنایات ناشی از عدم اتحاد و انسجام مسلمان است وگرنه رژیم غاصب صهیونیستی نمی‌تواند چنین جنایاتی در حق مردم مظلوم فلسطین مرتکب شود.

آغاز شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی

بهرام میرزایی؛ فرمانده سپاه ناحیه جوانرود نیز با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: با ادامه این جنایات در غزه شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است.

وی به فلسفه تشکیل بسیج اشاره کرد و افزود: امروز بسیج سرمایه بی‌بدیلی برای ملت و کشور است و هرجا که نیاز باشد در صحنه حضور خواهد داشت.

میرزایی با بیان اینکه بسیجیان امروز نشان دادند که در هر کجا حضور جهادی‌شان رقم خورده، با موفقیت همراه بوده‌ایم، گفت: بسیج منشأ برکات و خیرات برای انقلاب اسلامی، نظام و اسلام بوده است.

تجلیل از خانواده معظم شهدا، فرماندهان پایگاه‌های بسیج، اجرای سرود و دکلمه،  پذیرایی از شرکت‌کنندگان بخش دیگری از برنامه‌های این مراسم بزرگ بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از