حالت تاریک
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خبر داد:

کسب ۲۷ مدال در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی

کسب ۲۷ مدال در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران استان در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور ۲۷ مدال رنگارنگ کسب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه، منوچهر حاتمی با اشاره به ارتقای ۱۰ پله‌ای رتبه استان کرمانشاه در پایان چهارمین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور نسبت به دور سوم این المپیاد در سال گذشته گفت: ورزشکاران استان کرمانشاه در دو بخش بانوان و آقایان این دوره از المپیاد موفق به کسب شش مدال طلا، ۱۰ مدال نقره و ۱۱ مدال برنز شدند.

 

وی سهم ورزشکاران پسر از این تعداد مدال را کسب ۲۳ مدال و سهم دختران را چهار مدال عنوان کرد و گفت: انتظار داریم با تحلیل نتایج این المپیاد، اقدامات و برنامه‌های لازم در جهت جبران این نتیجه نسبتا ضعیف تیم های اعزامی در بخش دختران صورت گیرد.

 

حاتمی همچنین با انتقاد از برخی هیات‌ها به‌دلیل عدم کسب نتایج لازم و همچنین عدم اعزام تیم‌های خود به این دوره از المپیاد، گفت: تحلیل آماری و عملکردی این المپیاد در حال انجام است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: استعدادهای برتر شرکت کننده در این المپیاد برای تداوم موفقیت در ورزش قهرمانی و حرفه‌ای زیر نظر هیات‌ها و حوزه ورزش قهرمانی استان قرار خواهند گرفت.

 

به گفته حاتمی، امسال برای نخستین بار از مدال‌آوران المپیادهای ورزشی تقدیر می‌شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از