حالت تاریک
مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه خبر داد:

ورود سازمان استاندارد به موضوع کم‌فروشی محصولات

ورود سازمان استاندارد به موضوع کم‌فروشی محصولات

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: یکی از موضوعاتی که سازمان استاندارد به‌صورت جدی وارد آن شده افزایش کیفیت یک هزار قطعه خودرو، کیفیت آرد و نان و جلوگیری از کم‌فروشی است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، مهدی حسین‌پور صبح امروز دوشنبه در مراسم اولین جشنواره اعطا نشان اقتصاد مقاومتی در کرمانشاه، اظهار داشت: در دوره تحولی سازمان استاندارد، مردمی‌سازی و استانداردسازی محصولات با توجه به تأکیدات رئیس‌جمهور مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: اداره‌کل استاندارد استان کرمانشاه در چهار حوزه استانداردسازی، اندازه‌شناسی، ارزیابی و انطباق، تایید صلاحیت فعالیت می‌کند تا بتوانیم استانداردهای لازم را اعمال کنیم.

حسین‌پور بیان کرد: تهیه بسته‌های ترویجی، آموزش کارشناسان استاندارد، آموزش مدیران کنترل کیفیت، تدوین استاندارد ملی، بازنگری استاندارد ملی، مشارکت در فعالیت استانداردسازی و آموزش کارکنان از جمله فعالیت‌های صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به گسترش کسب‌وکارهای مجازی تهیه استانداردهای اقتصاد دیجیتال نیز در دستور کار قرار گرفته و به محصولات دانش‌بنیان نیز نشان مخصوص استاندارد اعطا می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه تصریح کرد: فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی برای تجاری‌سازی محصولات خود و صادرات آن نیازمند کسب مجوزهای استاندارد هستند و باید ارتباطات خود را اداره‌کل استاندارد افزایش دهند و بسیج مهندسان و صنعت می‌توانند یاری‌رسان ما باشند.

حسین‌پور بیان کرد: یکی از موضوعاتی که سازمان استاندارد به‌صورت جدی وارد آن شده افزایش کیفیت یک هزار قطعه خودرو، کیفیت آرد و نان و جلوگیری از کم‌فروشی است که واحد اوزان سازمان استاندارد به صورت جدی پیگیر جلوگیری از کم‌فروشی است.

وی تاکید کرد: استاندارد وظیفه حراست و حفاظت از سلامت و کیفیت محصولات مورد استفاده مردم را برعهده دارد و نقشه‌راه سازمان استاندارد افزایش کیفی‌سازی محصولات است و با توجه به گستردگی واحدهای تولیدی استان اعطای نشان حلال نیز درحال اجرا است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از