حالت تاریک
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه خبر داد:

برپایی یک هزار پایگاه جمع‌آوری فطریه در کرمانشاه

برپایی یک هزار پایگاه جمع‌آوری فطریه در کرمانشاه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: در عید فطر امسال تعداد یک هزار و ۴۳ پایگاه ثابت و سیار در محل‌های برگزاری نماز عید فطر و معابر عمومی، دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری، در نظر گرفته شده است.

 

رضا طاهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه عید سعید فطر هستیم، کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان کرمانشاه تمهیدات لازم برای جمع‌آوری و دریافت فطریه و کفاره هم‌استانی‌ها پیش‌بینی کرده است. 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه عنوان کرد: عید فطر امسال در مجموع یک هزار و ۴۳ پایگاه ثابت و سیار در محل‌های برگزاری نماز عید فطر و معابر عمومی، دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری، در نظر گرفته شده است.

طاهری در رابطه با مراکز جمع‌آوری کمک‌های مردمی، عنوان کرد: تعداد پایگاه‌های ذکر شده مربوط به همه پایگاه‌ها در مناطق شهری و روستایی در سطح استان کرمانشاه است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه اذعان کرد: برای سهولت پرداخت فطریه همشهریانی که پول نقد به همراه ندارند، علاوه بر وجود دستگاه‌کارتخوان در اغلب پایگاه‌ها، چهار شماره کارت با عناوین مختلف برای شهروندان گرامی در نظر گرفته شده است که فطریه خود را پرداخت کنند.

وی در ادامه افزود: در روز عید سعید فطر، مردم برای پرداخت فطریه علاوه بر روش‌های اعلام شده، می‌توانند با کد دستوری #۵*۰۸۳*۸۸۷۷* با تلفن همراه فطریه را پرداخت کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از