حالت تاریک
مدیرکل گمرک کرمانشاه:

پرویزخان یکی از فعال‌ترین مرزهای تجاری کشور است

پرویزخان یکی از فعال‌ترین مرزهای تجاری کشور است

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه گفت: پرویزخان یکی از فعال‌ترین مرزهای تجاری کشور و از ۱۲ گمرک فعال با کشور عراق پرویزخان پر ترددترین مرز است.

به‌گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، محمد نجفی امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل گمرک پرویزخان اظهار داشت: گمرک یک نهاد حاکمیتی است که  برای نظام جمهوری اسلامی دارای عملکرد مثبت اقتصادی است.

 

فرماندار قصرشیرین افزود: قصرشیرین یکی از شهرستان‌های مهم کشور است که دارای دو مرز در بخش عربی و اقلیم کردی دارای مرز مشترک با کشور عراق است که ضروری است مدیران گمرک در این مرز از نظر اقتصادی، سیاسی و  دیپلماسی دارای بینش لازم باشند.

 

نجفی بیان کرد: تعامل و همکاری گمرک با سایر ادارات برای پیشبرد سیاست‌های کشور  یک اصل است و در مرزهای پرویزخان و خسروی حاکمیت سیاست‌هایی دارد که نیاز است  تصمیم گیری‌هایی در مرز برای هماهنگی و حل مشکلات  در شهرستان انجام شود.

 

فرماندار قصرشیرین اظهار کرد: پاکدستی و حرکت در مسیر نظام یک اصل برای هر مدیر در این کشور است و کنترل و نظارت بر  زیرمجموعه‌ها  برای اثر بخشی سازمان لازم است.

 

نجفی با بیان اینکه کار در مرزها زیاد و سخت است، افزود: منفذهای فساد را ببندید و هر گونه مسئله و معضلی  را در نطفه خفه کنید.

 

وی در پایان با تقدیر از عملکرد مجموعه گمرک پرویزخان گفت: با تلاش‌های انجام شده در هفت ماهه گذشت آمار صادرات و ترانزیت این مرز ور سطح کشور قابل قبول است.

 

علی اصغر عباس‌زاده نیز در این جلسه اظهار داشت: قصرشیرین یکی از مهم ترین شهرستان‌های کشور است که سابقه فعالیت‌های گمرکی در این شهرستان به صد سال گذشته برمی‌گردد.

 

 ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه گفت: مرز خسروی از  قدیمی‌ترین گمرکات کشور است که تمام زوار عتبات و عالیات از  گذشته‌های دور از مرز خسروی تردد می‌کردند.

 

  وی افزود: پرویزخان یکی از فعال‌ترین مرزهای تجاری کشور و از ۱۲ گمرک فعال  با کشور عراق پرویزخان پر ترددترین و فعال‌ترین مرز و نماد رشد و توسعه تجاری کشور است.

 

عباس زاده بیان کرد: قصرشیرین قبل از جنگ تحمیلی یک‌صدهزار نفر جمعیت داشته و الان در محرومیت بعد از جنگ است لذا  تلاش می‌کنیم  برای رشد و توسعه این منطقه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

 

در پایان این مراسم از تلاش‌های قاسم مطلبی تقدیر و حکم سرپرستی رضا قربانی برای اداره کل گمرک پرویزخان ابلاغ شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از