حالت تاریک

برگزاری پویش «طوفان‌الاقصای بچه‌های مسجد»

برگزاری پویش «طوفان‌الاقصای بچه‌های مسجد»

پویش استانی « طوفان الاقصای بچه‌های مسجد » با ثبت نام نمادین از داوطلبان جهاد علیه صهیونیزم جهانی در « جبهه جنگ نرم و تبیین مبارزه علیه اسرائیل » برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، به نقل از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، حجت‌الاسلام جواد جلالی روز گذشته اظهار داشت: ستاد هماهنگی کانون­های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، هم­زمان با دلاورمردی­های گردان­های نظامی قسام در « طوفان الاقصی »، با الهام گرفتن از این حرکت حماسی و باشکوه که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان « زلزله ویرانگر» یادکردند اقدام به برگزاری پویش می‌کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه با تأکید بر اهمیتِ جهت­دهی به احساسات و هیجانات مردمی و تقویت روحیه حماسی علیه رژیم کودک­کشِ اسرائیل، افزود: پویش استانی « طوفان الاقصای بچه­های مسجد » با ثبتِ نام نمادین از داوطلبان جهاد علیه صهیونیزم جهانی در « جبهه جنگ نرم و تبیین مبارزه علیه اسرائیل » برگزار می‌شود.

 

وی اهداف این پویش را تبیین جنایات رژیم غاصب اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین، اعلام انزجار و حمایت پرشور مردمی از مقاومت ملت مظلوم فلسطین و عملیات طوفان الاقصی، جریان­سازی ابعاد عملیات شکوهمند جبهه مقاومت اسلامی فلسطین عنوان کرد.

 

حجت‌الاسلام جلالی همچنین تبیین ضرورت­‌ها و روش­‌های جنگ نرم با صهیونیزم جهانی و قدرت رسانه­ای استکبار و همچنین استفاده از تمام ابزارهای (زبان قلم در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی با استفاده از ابزار هنر و توانمندی­‌های چند رسانه‌ای در جنگ نرم و رسانه‌ای علیه صهیونیزم جهانی و اسرائیل)، از دیگر اهداف بر شمرد.

 

وی در ادامه به نحوه مشارکت در این طرح اشاره کرد و گفت: امضای طومار مردمی« طوفان الاقصای بچه های مسجد » در حمایت از دلاورمردان حماس و گروه‌های مقاومت، تهیه و تولید کلیپ و فیلم از شور و هیجان حماسی مردم و جوانان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بخشی از این مشارکت است.

 

 حجت‌الاسلام جلالی ادامه داد: همچنین برپایی موکب با اجرای برنامه­های فرهنگی، نقاشی کودکان، پخش نماهنگ­های حماسی با موضوع قدس، غزه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، به آتش کشیدن پرچم رژیم جعلی و غاصب اسرائیل و اعلام حمایت از کودکان غزه، اجرای سرود با موضوع قدس و فلسطین توسط گروه‌های سرود بچه‌های مسجد، از دیگر مشارکت‌ها است.

 

وی افزود: همچنین انتشار گسترده عکس‌های سلفی با پرچم ایران و فلسطین در فضای مجازی و شبکه­های اجتماعی، بارگزاری اخبار و محتوای چند رسانه­ای (کلیپ، عکس نوشته، پادکست و...) در بستر زیست­بوم بچه­های مسجد، انتشار عکس، عکس­نوشته، پوستر، کلیپ و... در فضای مجازی و شبکه­های اجتماعی با محوریت پویش، تبیین جنایات رژیم کودک­کش اسرائیل و فرمایشات مقام عظمای ولایت در خصوص نابودی لانه عنکبوت در سطح گسترده با درج هشتک « طوفان الاقصای بچه­های مسجد » در قالب­های (فیلم، عکس، کاریکاتور، پادکست، موشن گرافی و اینفو گرافی و...) نحوه دیگری از مشارکت است.

 

 

حجت‌الاسلام جلالی در ادامه به مخاطبان این پویش اشاره کرد و گفت: اعضای کانون­های فرهنگی هنری مساجد، اهل مسجد شامل بسیج، هیئت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی و اهلِ محل(عموم مردم از اهالی محله، کسبه و...) می توانند در این پویش شرکت کنند.

وی در ادامه شرایطِ ارسال آثار را اینگونه بیان کرد : ارسال تصاویر افقی با حجم 500*700 پیکسل، ضبطِ فایل ویدیوئی از اجرای پویش به مدت 2 دقیقه و به صورت افقی، تهیه بسته خبریِ تصویری یا صوتی با­کیفیت، تهیه فیلم با گوشی و به صورتِ افقی بدون نیاز به فیلمبرداری با دوربین­‌های حرفه­‌ای، تولید فیلم‎‌­ها به صورت خام و بدون ویرایش یا افزودنِ جلوه‌­های ویژه (افکت گذاری).

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در پایان به نحوه ارسال آثار پرداخت و افزود: علاقمندان به شرکت در این پویش می‌توانند آثارِ خود را  به ادمینِ پایگاه قرآنی کانون مساجدِ کرمانشاه از طریق پیام­رسا‌‌ن­‌های ایتا و روبیکا به نشانی https://eitaa.com/paygahe_qurany و https://rubika.ir/paygahe_qurany ارسال کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از