حالت تاریک
دبیر کانون‌های خدمت رضوی کرمانشاه:

کرمانشاه در دهه کرامت میزبان خادمان رضوی است

کرمانشاه در دهه کرامت میزبان خادمان رضوی است

دبیر کانون‌های خدمت رضوی کرمانشاه با اشاره به آغاز جشن‌های دهه کرامت از ۲۲ اردیبهشت‌ماه گفت: کرمانشاه در دهه کرامت میزبان خادمان رضوی است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ سید جعفر امامیان صبح دوشنبه در نشست برنامه‌ریزی جشن‌های دهه کرامت در استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن دهه کرامت برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری برنامه‌های متعدد و متنوع با دستگاه‌های مربوطه انجام گرفته که در نهایت طی این ۱۰ روز ۲۰۰ عنوان برنامه اجرایی خواهد شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه گفت: جشن‌های زیرسایه خورشید در استان کرمانشاه از تاریخ ۲۲ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه با حضور دو کاروان از خادمان رضوی به همراه پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

امامیان تصریح کرد: جشن‌های زیرسایه خورشید در استان کرمانشاه سال گذشته با استقبال و مشارکت مردم رو به رو شد که تمام دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی برای برگزاری آن پای کار آمدند.

وی ادامه داد: جشن‌های زیرسایه خورشید با مشارکت شبکه جوانان رضوی و کانون خدمت رضوی با همکاری سایر مجموعه‌های فرهنگی از دهه ۹۰ در حال برگزاری است که این برنامه‌ها در راستای ترویج سیره امام رضا(ع) است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه افزود: جشن‌های زیرسایه خورشید با میلاد حضرت معصومه(س) آغاز می‌شود که جشن روز دختر یکی از برنامه‌های اصلی دهه کرامت است که به دلیل تداخل با دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی دو روز با تاخیر برگزار خواهد شد و برنامه دیگری نیز با محوریت دختران محلات حاشیه‌نشین برپا می‌شود.

امامیان خاطرنشان کرد: همچنین جشن‌های دهه کرامت با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و شهرداری کرمانشاه در مناطق مختلف شهر و استان کرمانشاه برگزار خواهد شد که پایان‌بخش جشن‌های این دهه جشن بزرگ روز میلاد امام رضا(ع) است.

وی ادامه داد: امسال نیز در روز میلاد امام رضا(ع) جشن بزرگی را با حضور مداحان کشوری برگزار کرده‌ایم که در حال برنامه‌ریزی برای برپایی محل برگزاری آن هستیم که با نهایی شدن جزئیات مراسم به اطلاع مردم خواهد رسید.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه افزود: در شب میلاد امام رضا(ع) یکی از برنامه اصلی اطعام رضوی است که با کمک خیران تاکنون برای برای پخت و توزیع ۳۰ هزار پرس غذای گرم برنامه‌ریزی شده اما در صورت کمک بیشتر خیران این تعداد افزایش خواهد یافت.

امامیان بیان کرد: همچین سفره‌خانه امام رضا(ع) کرمانشاه که تداعی‌گر مهمان‌سرای حرم رضوی است در دهه کرامت میزبان بیماران کم‌توان حرکتی است که در کنار این برنامه‌ها شاهد ارائه خدمت کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه به مردم خواهیم بود.

وی ادامه داد: اعزام زائر اولی‌ها به مشهد مقدس، پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی و حضور کاروان خادمان رضوی در بیمارستان‌ها، زندان‌ها، ادارات و شهرها ک روستاها از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه گفت: همچنین امسال با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه شاهد حضور خادمان حرم حضرت معصومه(س) در مناطق مختلف استان هستیم که برگزاری برنامه‌های مشترک مختلفی تدارک دیده شده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از