حالت تاریک
هتک حرمت به‌ساحت مادر در دروازه کربلای ایران؛

کشف حجاب و رقاصی تحفه‌های جشنواره لیموی قصری

کشف حجاب و رقاصی تحفه‌های جشنواره لیموی قصری

کشف حجاب و رقص آن هم در ایامی منتسب به حضرت فاطمه(س) در دیار غیرت‌مندان‌ کرمانشاهی برای باور نبرد خانه‌به‌خانه دشمنان اسلام و انقلاب کافی است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، برگزاری نخستین جشنواره لیموی قصری در جمعه‌ای که گذشت بهانه‌ای برای کشف حجاب و رقاصی برخی از زنان شرکت‌کننده در این جشنواره شد.

 

بی‌اعتنا به این موضوع که ایام فاطمیه دهه است یا تنها چند روز، گنجاندن برنامه رقص کردی در یک جشنواره چه الزامی داشت که مسئولان امر به قیمت شبهات هتک حرمت به ساحت حضرت زهرا(س) حاضر به اجرای آن شدند.

 

اگرچه کار نیمه‌تمام و بر زمین‌مانده در کرمانشاه فراوان است اما اصرار این دستگاه برای حاشیه‌سازی قابل تامل است گویا این مسئولان غفلت‌زده این دیار تنها رقص را میراث کرمانشاه می‌دانند و بس!

 

رقص محلی در جشنواره لیموی قصری بستری شد که عده‌ای از زنان ضمن کشف حجاب رقاصی کنند بی‌آنکه تذکری از سوی مسئولان به آنها داده شود و این بی‌تفاوتی مسئولان زنگ خطری است که در سینه ستبر ایران اسلامی به‌صدا درآمد درست در چند قدمی کربلای معلی.

 

بی‌تفاوت‌سازی نسبت به ارزش‌ها تنها یک مرحله از گام‌های شیطانی دشمنان اسلام و انقلاب است که پس از آن درصدد جایگزینی ارزش و غیر ارزش برخواهند آمد چیزی که چند روز پیش در دروازه کربلای ایران رخ داد.

 

سکوت برخی از مسئولان، موئد موفقیت دشمن در بی‌تفاوت‌سازی نسبت به ارزش‌ها است و بدتر اینکه حتی برخی از مسئولان، منتقدین رقاصی در جشنواره لیموی قصری را به باد انتقاد گرفتند.


بصیرتی که همه از آن دم می‌زنیم باید در گفتار و عمل نمودار شود و سکوت در برابر کشف حجاب و رقاصی زنان به‌دنبال تشخیص اشتباه مسئولان محلی در گنجاندن برنامه‌ای غیرضروری آن هم در ایام منتسب به حضرت زهرا(س) در حکم بی‌بصیرتی محض است.


صبا مرجانیان؛ فعال رسانه‌ای و سردبیر شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از