حالت تاریک
امام جمعه اهل سنت سرپل‌ذهاب:

کشورهای غربی شریک جنایات رژیم صهیونیستی هستند

کشورهای غربی شریک جنایات رژیم صهیونیستی هستند

امام جمعه اهل سنت سرپل‌ذهاب گفت: آمریکا و کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی شریک جنایات این رژیم در نوار غزه هستند.

ملا رشید ثنایی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، ضمن محکوم کردن جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی، اظهار داشت: بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و به شهادت رساندن بیش از یک هزار نفر مردم بی‌دفاع، بیماران بستری و مجروحان که بسیاری از آن‌ها از زنان و کودکان بی‌دفاع بوده‌اند هر انسان آزاده‌ای را در جهان اندوهگین کرده است.

وی افزود: این جنایت بزرگ و ضدبشری به هیچ وجه قابل توجیه نبوده و جامعه جهانی و سازمان‌های بین‌المللی باید هرچه سریعتر برای محاکمه عاملین و مسببین آن اقدام کنند.

ملا ثنایی با تأکید بر لزوم وحدت مسلمانان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، اذعان داشت: مردم مظلوم فلسطین خصوصا ساکنین بی‌دفاع نوار غزه بیش از هرزمان دیگری نیازمند حمایت و کمک کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان هستند.

امام جمعه اهل سنت سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی باید با اتحاد و همبستگی در برابر این جنایات سکوت نکرده و اقدامات خود را برای پایان دادن به این جنایت‌ها و کمک فوری به نوار غزه آغاز کنند.

ملا ثنایی تصریح کرد: مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان به خوبی متوجه جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در نوار غزه بوده و در روزهای اخیر در محکومیت این جنایات و حمایت از مردم غزه اجتماعات اعتراضی خود را برگزار کرده اند.

وی افزود: متاسفانه مجامع بین‌المللی و سازمان‌های دفاع از حقوق بشر و در راس آن‌ها سازمان ملل در برابر این جنایات سکوت کرده و حتی قطعنامه‌های پیشنهادی آتش‌بس ارائه شده به شورای امنیت سازمان ملل با کارشکنی آمریکا و کشورهای غربی بی‌نتیجه می‌ماند.

ملا ثنایی اذعان کرد: وتو کردن قطعنامه‌های پیشنهادی آتش بس در نوار غزه نشان می‌دهد که آمریکا و کشورهای غربی حامیان رژیم صهیونیستی بوده و در این کشتار و جنایت‌ها شریک این رژیم غاصب و کودک‌کش هستند.

وی در پایان گفت: پایان تهاجم به نوار غزه، رفع محاصره و امدادرسانی به ساکنین نوارغزه و مجازات جنایتکاران رژیم غاصب صهیونیستی یک مطالبه و خواست جهانی است که باید در دستورکار سازمان‌های بین‌المللی قرار گیرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از