حالت تاریک
رئیس ستاد محمدباقر قالیباف:

کشور به رئیس‌جمهور کارآمد نیاز دارد

کشور به رئیس‌جمهور کارآمد نیاز دارد

رئیس ستاد محمدباقر قالیباف با اشاره به سوابق اجرایی و مدیریتی قالیباف گفت: کشور به رئیس‌جمهور کارآمد نیاز دارد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ علی نیکزاد عصر امروز دوشنبه در همایش حامیان کرمانشاهی محمدباقر قالیباف اظهار داشت: مردم استان کرمانشاه حق بسیار بزرگی بر گردن ملت ایران دارند که هر بار خطری کشور را تهدید کرده این کرمانشاهیان بوده‌اند که از مرزهای این مرز و بوم دفاع کرده‌اند.

رئیس ستاد محمدباقر قالیباف گفت: نقش مردم کرمانشاه در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم در عراق و سوریه و آنچه دفاع از ارزش‌ها نامیده می‌شود ارزنده است و مردم این دیار همواره در خط مقدم حضور داشته‌اند.

نیکزاد تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران زمانی به پیروزی رسید که هیچ کشوری حق ایستادگی در برابر شرق و غرب را نداشت اما امام خمینی(ره) این کار مهم و بزرگ را انجام داد و پس از پیروزی، انقلاب را به رأی مردم گذاشت و سپس همین مردم برای حفظ نظام شهدای بسیاری را تقدیم کردند و هر کس بگوید این نظام دستاوردی نداشته دروغ می‌گوید و اگر دستاوردهای امروز نبود نمی‌توانستیم ایرانی امن و مقتدر داشته باشیم.

وی ادامه داد: کاستی‌هایی در مورد حکمرانی، اشتغال‌، بیکاری، تولید ثروت، عمران روستایی، توسعه حمل و نقل، معیشت و.... وجود دارد و هيچ‌کسی منکر وجود مشکلات در کشور نیست.

رئیس ستاد محمدباقر قالیباف بیان کرد: شهید رئیسی بر مبنای اخلاق، پاکدستی، فعالیت جهادی، کار شبانه‌روزی تلاش‌ها و خدمات بسیاری را انجام داد اما این دستاوردها به خوبی دیده نشد و رهبر معظم انقلاب فرمودند دلم به حال رئیسی سوخت و همچنین گفتند باید فردی انتخاب شود تا بتواند مشکلات مردم را حل کند و وضعیت کشور را بهبود ببخشد.

نیکزاد عنوان کرد: کاندیداهای دیگر نیز توانایی‌های مدیریت را دارند اما امروز به شخصی نیازمند هستیم که بتواند در تمام امور مدیریت اجرایی کشور را به بهترین وجه‌ ممکن به سرانجام برساند و قالیباف در مجلس شورای اسلامی در حد توان خود در موضوعات مختلف قوانین بسیار خوبی را به تصویب رساند.

وی اضافه کرد: فرد اصلح باید حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی حرکت کند و بتواند مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را بشناسد و برای حل آن تلاش کند و موضوع ارزش پول ملی، تورم، سیاست خارجی و ارتباط با کشورهای جهان و... را مدیریت کند.

نیکزاد تأکید کرد: برای اینکه قالیباف به عنوان رئیس‌جمهور منتخب مردم در مرحله نخست انتخاب شود تنها رأی شما و خانواده‌تان کافی نیست و اقشار مختلف مردم باید آقای قالیباف را انتخاب کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از