حالت تاریک
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته‌ امداد خبر داد:

تهیه 100 هزار جهیزیه برای مددجویان تا پایان سال‌جاری

تهیه 100 هزار جهیزیه برای مددجویان تا پایان سال‌جاری

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) از تهیه و توزیع 100 هزار سری جهیزیه دیگر تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حبیب‌الله آسوده امروز پنجشنبه در آیین نکوداشت خیرین و توزیع ۸۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه برگزارشد، اظهار داشت: مسئولان حلقه‌های میانی موسسات خیریه هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: این نهمین اجلاس تجلیل از موسسات خیریه است که در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم ایران، احساس، عاطفه و معنویت هستند، افزود: دارای شور  شعور و انقلابی هستند که سرشار از عقلانیت دینی هستند که با همفکری یکدیگر به نیازمندان کمک می‌کنند.

آسوده ادامه داد: همین مبانی اعتقادی و دینی منجر به سرنگونی طاغوت شد و حکومت اسلامی را تشکیل داد.

وی افزود: محور اسلام حق است و بر مدار باطل گام بر نمی‌دارد و هیچگاه بر اساس مصلحت‌اندیشی حرام را حلال نمی‌کند.

آسوده ادامه داد: اگر امروز جبهه مقاومت حمایت می‌شود این بر مبنای دین است.

وی در ادامه به محوریت ولی‌فقیه اشاره کرد و گفت: شاید در درون کشور عده‌ای متوجه این نعمت نباشند اما در نگاه برون مرزها ما دارای بهترین رهبر دنیا هستیم.

آسوده افزود: امروز با بسیج منابع مالی و معنوی نباید جوانی بخاطر مشکلات اقتصادی پشت نوبت ازدواج بماند و امروز اهدای همین ۸۰۰ سری جهیزیه نمونه‌ای از کار جمعی و خداپسندانه است.

آسوده ادامه داد: امسال مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) وعده توزیع ۱۰۰ هزار سری جهیزیه در کشور را داده که این وعده را با مشارکت خیرین عملیاتی خواهیم کرد.

وی با تاکید بر حضور مردم در کنار دولت برای پیشرفت و کارآمدی خاطرنشان کرد: باید با گفتمان‌سازی مردم را پای کار آورد.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه یکی از کارهای مهم کمیته امداد کمک به دانش آموزان بازمانده از تحصیل است، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم کودکی بخاطر مسائل مالی ترک تحصیل کند و همه ما مسئول هستیم.

وی خاطرنشان کرد: رسالت مهم دیگر درباره سرپناه است، ما می‌توانیم حداقل با گفتمان‌سازی به مستأجران کمک کنیم که مالکان اجاره را کاهش دهند.

آسوده افزود: مبحث دیگر سلامت و درمان است، بیماری دارای آثار روانی در خانواده است لذا ما نباید اجازه دهیم بیمار دغدغه مشکلات اقتصادی را داشته باشد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه، گفت: یکی از مسائل مهم جامعه امروزه بیکاری است چرا که ریشه مفاسد اجتماعی است لذا خیرین و موسسات باید در این زمینه فعالیت مضاعف داشته باشند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از