حالت تاریک
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

بزرگداشت شهدا راز اقتدار نظام اسلامی است

بزرگداشت شهدا راز اقتدار نظام اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه هویت‌بخشی به جامعه توسط شهدا صورت می‌گیرد، گفت: بزرگداشت و تکریم شهدا راز اقتدار نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عبدی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وظیفه همگانی است بنابراین باید سیره شهدا در جامعه و به‌ ویژه برای نسل جوان بازگو شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: برگزاری کنگره ملی شهدای استان یک حرکت عظیم فرهنگی برای شناساندن فرهنگ ایثار، شهادت و مبارزه با کفر و استکبار است‌.

وی با بیان اینکه احیای ارزش های ملی و مذهبی ریشه در تاریخ انسان، انبیا، و انقلاب اسلامی دارد، گفت: همه ملت های دنیا نمادهای اقتدار خود را گرامی می‌دارند و این امر در عرصه جهانی پذیرفته شده است.

عبدی خاطرنشان کرد: هویت‌بخشی به جامعه توسط شهدا صورت می‌گیرد و از جمله اهداف برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا زنده‌نگه‌داشتن یاد شهدا و انتقال پیام آن‌ها به نسل‌های آینده است.

وی تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری بزرگداشت شهدا برای آینده این نظام و انقلاب حیاتی و ضروری است و راز اقتدار این ملت نیز از همین موضوع ناشی می‌شود.

عبدی با بیان اینکه فرهنگ مردم ما با یاد و خاطره شهدا عجین شده است، افزود: این کنگره‌ها احیاگر نام و یاد شهدا و بزرگ‌ترین حرکت فرهنگی در حوزه دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه جنگ در کرمانشاه آغاز شد و در همین استان خاتمه یافت، گفت: هیچ زمانی رشادت رزمندگان و مردمان غیور این دیار فراموش نخواهد شد و امنیت امروز کشور را مدیون از خودگذشتگی و رشادت‌های این عزیزان هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از