حالت تاریک
فرماندار جوانرود:

کنگره ملی شهدا یک رویداد فرهنگی است

کنگره ملی شهدا یک رویداد فرهنگی است

فرماندار جوانرود با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره ملی شهدا گفت: اجلاسیه و کنگره ملی شهدا یک رویداد مهم فرهنگی است که می‌طلبد به معنای شایسته و مناسب در این شهرستان جلوه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ نامدار حسینی صبح امروز پنج‌شنبه در جلسه ستاد کنگره ملی شهدا در جوانرود، اظهار داشت: تمامی دستگاه‌ها باید وظیفه خود را در قبال این کنگره انجام دهند. 

وی با تاکید بر اهداف برنامه‌ریزی شده در راستای برگزاری یادواره‌ها و کنگره شهدا، گفت: اثرات و برکات کنگره شهدا باید در جامعه نهادینه شود. 

ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها برای برگزاری با شکوه کنگره شهدا

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود نیز با تاکید بر اینکه عطر برگزاری این مناسبت به معنای واقعی در تصویر و نما باید در شهرستان نمود داشته باشد، افزود: باید با همدلی و همکاری تلاش شود تا کنگره ملی شهدای جوانرود به نحو مطلوب برگزار شود. 

بهرام میرزایی ادامه داد: همه ادارات، سازمان‌ها و نهادهای این شهرستان باید در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این کنگره مساعدت و همکاری لازم را داشته باشند. 

وی افزود: هر روز که به برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه نزدیک می‌شویم  نمود و فعالیت کمیته‌ها باید بیشتر پدیدار شود. 

کنگره شهدا از مصادیق جهاد تبیین است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جوانرود هم نشر فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا را از جمله اهداف برگزاری کنگره ملی شهدا برشمرد و از مدیران این شهرستان خواست تا در برگزاری این اجلاسیه عوامل اجرایی را همراهی کنند. 

سید ایوب زارعی افزود: یکی از مصادیق جهاد تبیینی که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر آن تأکید دارند، همین کنگره ملی شهدا است و خروجی این اجلاسیه باید یک معرفت‌آفرینی و معرفت‌افزایی باشد. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از