حالت تاریک
امام جمعه دالاهو:

کودک‌کشی اوج ضعف و زبونی صهیونیست‌ها است

کودک‌کشی اوج ضعف و زبونی صهیونیست‌ها است

امام جمعه دالاهو گفت: نسل‌کشی و کودک‌کشی که در فلسطین به راه افتاده در دنیا سابقه ندارد و این اوج ضعف و زبونی اسراییل و آمریکا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد حجت الاسلام مرتضی حاتمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه دالاهو اظهار داشت: تفکر بسیج  ورود کردن به تفکر جهادی و غیر منفعت طلبانه در راه مسیر اسلام و انقلاب است.

 

امام جمعه دالاهو افزود:  بسیجیان دالاهو در عرصه‌های مختلفی حضور داشته و برگ زرینی در کارنامه خود ثبت کردند سپاه و بسیج دالاهو همواره دوشادوش ملت حرکت کرده که در دنیا بی‌نظیر بوده و این مستند است و خدمات گسترده بسیجیان بر کسی پوشیده نیست.

 

وی با بیان اینکه در تمام دنیا نمی‌توان نیروهای مردمی و تلاشگری همچون بسیجیان پیدا کرد، گفت: بسیجیان به صورت شبانه‌روزی فعالیت داشته و ارتش‌های بزرگ را حریف هستند.

 

حجت الاسلام حاتمی گفت: همه افرادی که برای حفظ نظام و مبارزه با استکبار جهانی تلاش می کنند و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند، ممکن است شناسنامه بسیجی و کارت عضویت فعال نداشته اما بسیجیان این امت هستند.

 

وی ادامه داد: هرکس برای اعتلای نظام اسلامی و برای خشنودی مردم خدمت می‌کند تلاشش خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است.

 

امام جمعه دالاهو  تاکید کرد: نیروهای بسیجی نه تنها در مبارزه و جنگ سخت بلکه در راستای جنگ نرم و دفاع فرهنگی از کشور همواره درخشیده است.

 

حجت الاسلام حاتمی  با اشاره به مشکلات ملت فلسطین و جنگ ناعادلانه شکل گرفته در غزه افزود: اسراییل تاوان سختی خواهد داد و نسل‌کشی و کودک‌کشی که در فلسطین به راه افتاده در دنیا سابقه ندارد و این اوج ضعف و زبونی اسراییل و آمریکا است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از