حالت تاریک
مدیرکل گمرک کرمانشاه:

گمرک‌ همکار واحدهای تولیدی در چرخه تولید است

گمرک‌ همکار واحدهای تولیدی در چرخه تولید است

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه، در بازدید از شرکت پلیمر کرمانشاه، گمرکات استان را یار و همکار واحدهای تولید در فرایند تولید خطاب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، به نقل از روابط عمومی گمرک استان کرمانشاه، ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه، در بازدید از شرکت پلیمر کرمانشاه، گمرکات استان را یار و همکار واحدهای تولید در فرایند تولید خطاب کرد.

 

علی اصغر عباس‌زاده، در حاشیه بازدید از این شرکت با توجه به جایگاه گمرک به‌عنوان سازمانی حاکمیتی و نقش بین‌المللی آن در حوزه تجارت خارجی، از اهمیت گمرک در تامین رفاه آحاد مردم سخن گفت.

 

وی تصریح کرد: گمرک با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر و تسهیل و روان‌سازی تجارت خارجی کشور در سنوات گذشته و بویژه در سالیان اخیر به سمت تسهیل‌گری و همکاری و همراهی با واحدهای تولیدی گام برداشته است و اکنون در کنار این واحدها و به عنوان همکار آنان، نقش پر رنگی را در ورود تکنولوژی، تجهیزات و ماشین آلات خط تولید و رونق بخشی به چرخه تولید کارخانجات از خود نشان داده است.

 

عباس زاده افزود: گمرک همزمان با نقشی که در فرایند چرخه تولیدات کشور دارد در صادرات محصولات واحدهای تولیدی و کارخانجات نیز پیش‌قدم بوده و نهایت تلاش خود را بکار گرفته است تا در شرایط دشوار اقتصادی کنونی، هر اقدامی را در لوای اجرای قوانین و مقررات حوزه تجارت خارجی و قوانین گمرکی انجام دهد تا محصولات صادراتی آنان با کمترین زمان ممکن به بازارهای بین‌الملل ورود پیدا کند.

 

در جریان این بازدید، مدیر عامل شرکت پلیمر کرمانشاه، روند تشریفات گمرکی محصولات صادراتی این شرکت و همچنین ورود تجهبزات و قطعات خط تولید خود را توسط گمرکات استان مثبت ارزیابی کرد و از همکاری و همراهی مدیریت و کارکنان گمرکات استان ابراز رضایت خود را اعلام داشت.

 

وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: گمرکات استان در راه‌اندازی پروژه نیروگاه برق این شرکت نیز تعامل خوبی را با مجموعه داشته است و با ارائه تسهیلات ویژه در ورود تجهیزات و ماشین آلات، چرخه تولید این شرکت را سرعت بخشیده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از