حالت تاریک
رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه:

۱۵۴ هزار کرمانشاهی در انتخابات شرکت کرده‌اند

۱۵۴ هزار کرمانشاهی در انتخابات شرکت کرده‌اند

رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه گفت: تاکنون 154 هزار نفر در انتخابات شرکت کرده‌اند و مشکلی از لحاظ تعرفه نیز در استان وجود ندارد حتی میزان تعرفه موجود ۱۵ درصد بیشتر از واجدین شرایط است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ علی شعبانی ظهر امروز جمعه در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان کرمانشاه، اظهار داشت: فرآیند رأی‌گیری در استان کرمانشاه از ساعت هشت صبح امروز یازدهم اسفندماه همزمان با سراسر کشور آغاز شده است. 

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: از مجموع ۱.۶ میلیون نفر واجد شرایط رأی‌دادن در استان کرمانشاه تاکنون ۱۵۲ هزار نفر در انتخابات شرکت کرده‌اند و مشکلی از لحاظ تعرفه نیز در استان وجود ندارد حتی میزان تعرفه موجود ۱۵ درصد بیشتر از واجدین شرایط است. 

شعبانی بیان کرد: در حوزه شعب اخذ رأی یک هزار و ۶۷۰ شعبه اخذ رأی در استان کرمانشاه فعال است و هیچ مشکلی از نظر رأی‌گیری وجود ندارد برهمین اساس از مردم نیز درخواست داریم رأی خود را به ساعات پایانی موکول نکنند. 

وی خاطرنشان کرد: در این دوره بخش احراز هویت به صورت الکترونیکی انجام می‌شود اما فرآیند شمارش آرا به صورت دستی انجام می‌گیرد که به لطف خدا آرامش خاصی را در شعب اخذ رأی شاهد هستیم. 

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: پیش‌بینی می‌شود مشارکت خوبی را در انتخابات داشته باشیم و در عصر امروز بر تعداد شرکت‌کنندگان افزوده شود. 

شعبانی خاطرنشان کرد: ساعت رأی‌گیری از هشت صبح به مدت ۱۰ ساعت تا ساعت ۱۸ عصر است اما وزیر کشور می‌تواند آن را به مدت سه ساعت و تا ساعت ۲۱ تمدید کند و سپس ادامه رأی‌گیری بر اساس تصمیم ستاد انتخابات خواهد بود. 

وی اضافه کرد: در تمام مناطق صعب‌العبور نیز اعزام تیم‌های رأی‌گیری به صورت خودرویی انجام می‌شود و استفاده از ظرفیت هوانیروز را نخواهیم داشت. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از